اجتماعیاخبار ویژهسیاسیکازرون

در راستای سلامت جامعه از ظرفیت خود مردم برای پیشگیری از کرونا استفاده شود

به گزارش چنارنیوز، جلسه مدیریت کرونا با حضور، معاون فرمانداری کوه‌چنار ، بخشداران مرکزی و کوهمره، جمعی از طایفه آهنگر، دهیار و شورای روستای مظفرآباد ومسوولان دیگر برگزار شد.

مهدی حاجتی در این جلسه با بیان اینکه ترک آداب و رسوم سخت است اما انتظار می‌رود بزرگان در راستای سلامت جامعه از ظرفیت خود مردم برای پیشگیری از کرونا استفاده کنند اظهارداشت: بزرگان، معتمدین و ریش سفیدان برای مقابله با کرونا همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

در راستای سلامت جامعه از ظرفیت خود مردم برای پیشگیری از کرونا استفاده شود

معاون فرمانداری کوه‌چنار با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تنها با تلاش مسئولان محقق نخواهد شد، افزود: تصمیمات مسئولان درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی نخواهند داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کارها تاثیر دارد و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

بخشدار کوهمره نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پبشگیری از کرونا هنوز هم در اولویت است از مردم خواست مانند چند ماه اخیر خطر کرونا را جدی بگیرند، زیرا تصور اشتباه از شرایط موجود، فاجعه آفرین و غیرقابل جبران خواهد بود.

صادق محمدی افزود: به نظر می‌رسد با آغاز طرح جدید فاصله گذاری هوشمند، کاهش برخی محدودیت ها و گرمای هوا، به اشتباه عده زیادی از مردم، احتیاط را کنار گذاشته و به جریان عادی اجتماعی بازگشته اند، که این یک هشدار است.

در راستای سلامت جامعه از ظرفیت خود مردم برای پیشگیری از کرونا استفاده شود

علی زارعی بخشدار مرکزی نیز در این نشست با تاکید بر نقش مهم ظرفیت ها و پتانسیل های مردمی در مقابله با کرونا گفت:برای کاهش تبعات ویروس کووید۱۹ بی شک نیاز به تلاش همه شهرستان داریم که نقش ارزنده و اساسی ظرفیت های مردمی بسیار موثر و ضروری است که لازم است.

در این نشست همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان به تشریح خطر بیماری کرونا پرداخت و تاکید کرد: با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها باید جلو شیوع این بیماری را در شهرستان گرفت.

خسرو شریف زاده با هشدار نسبت به سفر خصوصا استان خوزستان تصریح کرد: نباید با سفرهای این‌چنینی شهرستان را دروازه ورود بیماری به استان فارس کرد.

در این نشست افراد حاضر در جلسه از قوم آهنگر نظرات و پیشنهادات خود را جهت مدیریت کرونا در شهرستان ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا