اخبار ویژه

وضعیت پایدار در بیمارستان ممسنی

به گزارش چنارنیوز، معاون درمان دانشگاه در خصوص حادثه حریق در بیمارستان ممسنی گفت: در ساعت ۱۸ امروز به دلیل شرایط جوی نامناسب، اتصالات برق بخش ام آر آی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی دچار آتش سوزی شد.

دکتر «اورنگ ایلامی» افزود: پس از حادثه آتش سوزی و جمع شدن دود ناشی از آن، با اقدام به موقع بیماران به محل امن بیمارستان انتقال داده شدند و آتش با تلاش نیروهای بیمارستان، نیروهای تاسیساتی و خدماتی و در نهایت با همکاری آتش نشانی مهار شد.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: این حادثه هیچ گونه آسیب جانی به همراه نداشت و خسارت احتمالی به دستگاه ام آر آی بیمارستان در حال بررسی است.

دکتر ایلامی گفت: پس از گزارش حادثه آتش سوزی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی، بلافاصله بیمارستان های کازرون و شیراز و کوهچنار به حالت آماده باش درآمدند و با اعزام ۶ دستگاه آمبولانس، بیماران بدحال بخش مراقت های ویژه به بیمارستان های شیراز و کازرون منتقل شدند.

او ادامه داد: همچنین اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به بیمارستان ممسنی اعزام تا در صورت نیاز بیماران بیشتری را منتقل کند.

معاون درمان دانشگاه از اعزام تیم ارزیاب معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برای ارزیابی میزان و علت خسارت به شهرستان ممسنی خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت بیمارستان پایدار و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نیز فعال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا