آموزشدیگرمقالاتورزشی

ورزشی که مستقیم چربی دور شکم را نشانه میگیرد

به گزارش چنارنیوز، چربی های شکم و پهلو برای افراد یک معضل بزرگ است که برای آب کردن چربی های آن دچار مشکل می شوند، برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو انجام چند حرکت ورزشی بسیار عالی و تاثیرگذار است.

۷ تمرین ساده ای که می توانید برای از بین بردن چربی دور شکم و پهلو استفاده کنید

چربی ای که در اطراف شکم تجمع می یابد، خوشایند نیست، به دلیل موقعیت آن، اکثر مردم بر این باورند که یک تمرین معمولی، این چربی ها را از بین می برد، اما این موضوع درست نیست ، شما نیاز به تمریناتی دارید که به طور خاص چربی های شکم را هدف قرار می دهند تا از شر آنها خلاص شوید، برای خداحافظی با این چربی ها، این ۷ تمرین معرفی شده در ورزش و تناسب اندام نمناک را انجام دهید، این تمرین ها به طور خاصی طراحی شده اند که دو طرف شکمتان را هدف قرار دهد.

حرکات ورزشی مخصوص برای آب کردن کامل چربی دور شکم و پهلو

۱. حرکت وود چاپ

موقعیت شروع :در حالی که پای خود را به عرض باسن خود باز کرده اید ، بصورت قائم بایستید ، وزنتان را روی پای چپ بیاندازید و با استفاده از دو دستتان ، با دست چپ خود دمبل بزنید.

مراحل:

هر دو دست خود را بچرخانید و به طرف راست باسن خود پابین بیاورید، اجازه دهید تا پاها و زانوهایتان چرخش داشته باشد، تصور کنید که شما یک درخت بزرگ را از بین میبرید، دست هایتان را بالا و پایین ببرید و این حرکت را ۲۰ بار در سمت چپ و سپس همان حرکت را ۲۰ بار در سمت راست خود تکرار کنید.

۲. چرخش روسیه ای برای آب کردن چربی شکم و پهلو:

موقعیت شروع:روی دو زانوی خود بنشینید، در حالی که در این موقعیت قرار گرفته اید، با دو دست خود دمبل را نگه دارید.

مراحل :

پاهای خود را از روی زمین بالا ببرید و روی نوک پای خود بایستید، حالا گردن خود را به سمت راست بچرخانید و دمبل را که در کنار بدن خود نگه داشته اید، بردارید، بعد همین کار را در طرف دیگر بدنتان انجام دهید، به سمت چپ بچرخید به طوری که وزنتان روی سمت چپ بدنتان باشد، ۴۰ بار به عقب و جلو تکرار کنید هر طرف ۲۰ بار.

۳. لیفت پلانک طرفین باسن برای آب کردن چربی شکم و پهلو:

موقعیت شروع:آرنج خود را بر روی زمین قرار دهید و پاها و باسن خود را به پهلو روی زمین قرار دهید.

مراحل:

بدن خود را بالا ببرید ، ۲ ثانیه نگه دارید و بدنتان را پایین بیاورید، این تمرین را ۱۵ بار در سمت چپ و ۱۵ بار در سمت راست انجام دهید.

۴. کرانچ دوچرخه برای از بین بردن چربی شکم و پهلو:

موقعیت شروع:در حالی که زانوی تان به سمت بالا خم شده است ، صاف به روی کمر خود بخوابید، دستتان را زیر سر خود قرار دهید و انگشتتان را آزاد کنید.

مراحل:

پای راست خود را بالا ببرید تا ران تان تقریبا عمود بر زمین باشد و ساق پاهایتان به موازی زمین باشند، در همان زمان، بالاتنه ی خود را بچرخانید و آرنج چپ خود را به سمت زانوی خم شده ی خود حرکت دهید تا در وسط بدن تان بهم برسند، حالا پای راست را خود را صاف کنید، اما از زمین بلند کنید، در حالی که پای خود را صاف می کنید، پای چپ تان را خم کنید و بالاتنه ی خود را بچرخانید تا آرنج دست راست شما به زانو پای چپتان برسد، اجازه دهید این تمرین ۳۰ بار تکرار شود.

۵. پرش بارپی برای از بین بردن چربی های دور شکم:

موقعیت شروع:زانویتان را خم کنید و کف دست تان را بصورت صاف روی زمین قرار دهید.

مراحل:

در یک حرکت سریع، پای خود را به سمت عقب ضربه بزنید، این موقعیت را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس پاهایتان را به سمت سینه خود بکشید، به سرعت بایستید، در حالی که با دست های خود بصورت همزمان کف می زنید ، بدن خود را به سمت جایگاه شروع پلانک پایین بیاورید، این تمرین را برای ۳ ست با ۱۵ بار تکرار برای هر قسمت انجام دهید.

۶. خلاء زانو زدن برای از بین بردن چربی های دور شکم:

موقعیت شروع:بنشینید، شانه های خود را باز کنید و کف دست تان را کنار پاهای خود قرار دهید.

مراحل:

تصور کنید که باید ستون فقرات خود را به شکمتان متصل کنید و شکم خود را تا آنجا که می توانید به داخل بکشید، بخش ورزش و تناسب اندام نمناک توصیه می کند که اگر تازه کار هستید ۵-۱۰ ثانیه نگه دارید، بعد ها می توانید ۲۰ ثانیه نگه دارید، این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

۷. شنا زدن برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو:

موقعیت شروع:روی شکم خود بخوابید درحالیکه انگشتانتان ، به موازات یکدیگر و در جلوی شما کشیده می شوند، پاهای شما باید از هم جدا باشند.

مراحل:

دست راست و پای چپ خود را در هوا بلند کنید، این موقعیت را برای حدود ۲-۳ ثانیه نگه دارید ، آنها را به سمت زمین برگردانید، سپس دست چپ و پای راست خود را بلند کنید، پاهایتان را در هوا نگه دارید و برای ۲-۳ ثانیه نگه دارید ( قبل از اینکه آنها را به سمت زمین برگردانید)، این تمرین را ۱۰ بار و برای هر طرف ۵ بار تکرار کنید.

منبع/نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا