بخش هاکازرون

نشست آموزشی و توجیهی ارزیابی و عملکرد و ارزشیابی کارکنان

نشست مدیران و معاونین آموزشی در راستای ارزیابی همکاران در قائمیه برگزار شد این نشست با حضور مدیران و معاونین آموزشی و مسئولین اداره در سالن اجتماعات اداره برگزار گردید .

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه ، رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکساله همکاران گفت: با توجه به فرارسیدن ماه شهریور باید تمامی مدارس در طول هفته پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد و به مسائل آموزشگاه و دانش آموزان رسیدگی کنند. .

سید قاسم تقوی گفت: یکی از مهمترین برنامه های مدارس در تابستان وشروع سال تحصیلی جدید مساله پروژه مهر است که باید با برنامه ریزی ، تلاش و پیگیری و انجام کارهای تعمیراتی ، تجهیزاتی ، تامین نیروی انسانی ، آراستگی و شادابی مدارس با آمادگی صددرصدمهیا جهت آغاز سال تحصیلی جدید باشیم.

وی همچنین اشاره ای به هفته دولت داشت و ضمن تبریک هفته دولت گفت: لازم است در هفته دولت یادی از شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم و ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای دولت دوازدهم بخصوص وزیر محترم آموزش و پرورش ،در همین هفته شاهد افتتاحیه چند پروژه مهم فضاهای آموزشی هستیم که قریب به چهل میلیارد ریال هزینه شده است .

همچنین وی در پایان یکسری تذکرات و توصیه های آموزشی و پرورشی و اداری را مطرح نمود .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ضمن خیر مقدم و تشکر از مدیران و معاونین مدارس نکاتی را در مورد اهمیت و ارزش ارزیابی و عملکرد معلمان و دبیران و همکاران بیان نمود.

کرامت اله جاویدی گفت: ارزیابی در همه سازمانها بعنوان یکی از عوامل مهم موفقیت مطرح می باشد که آموزش و پرورش هم از این قاعده مستثنی نیست وبا توجه به گستردگی جامعه نیروی انسانی و بویژه معلمان که در تربیت دانش آموزان بعنوان یکی از مهمترین نیروهای نیروی انسانی آموزش و پرورش تلقی می شود از این رو برای رسیدن به اهدافی همچون ایجاد انگیزه درر معلمان تشخیص نیاز های آموزشی ، شناسایی افراد مستعد ، کیفیت کار همکاران اقدام به طرح ارزیابی عملکرد گردیده است .

ایشان بیان داشتند که گذشته چراغ راه آینده است و با ارزشیابی عملکرد گذشته و حال فرد استعدادها ی بالقوه وی سنجیده می شود و بر این اساس مشاغلی را که فرد احتمال می رود در انجامش موفق تر باشد به عهده او گذارده می شود .

همچنین کارشناس کارگزینی اداره فاضل نجفی در این نشست در خصوص انواع مرخصی ها و عملکرد مدیران در قبال مرخصی همکاران آموزشی نکاتی رابیان نمود .

احمد هوشمندی کارشنای کارگزینی اداره در خصوص فرم های ارزیابی عملکرد و نکاتی که در خصوص ارزیابی مدیران و معاونین و دیگر همکاران ارزیاب کننده و ارزیاب شونده مد نظر بود بصورت فهرست وار توضیح و تفکیک نموئو فرم های ارزیابی را از طریق ویدئو پروژکشن برای همکاران توضیح و رفع نقص نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا