اخبار ایرانبخش مرکزی کازرونسیاسیکازرونکوهمره

جزئیات دهستان های ملحق شده به شهرستان کازرون منتشر شد

به گزارش چنارنیوز، هیئت دولت ضمن موافقت با ایجاد دو دهستان و یک شهرستان، انتزاع شش روستا از تعدادی دهستان، منفک شدن دو دهستان از دو بخش و تغییر مرکز دو دهستان در استان فارس را به تصویب رساند.

هیئت وزیران در جلسه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب کرد:

  • روستاهای ملای ‏انبار و پیر سبز از دهستان سمغان بخش چنارشاهیجان و روستاهای دیکانک، علی‌آباد و پیرعبدالحسن از دهستان دشت‌ برم بخش کوهمره شهرستان کازرون منتزع و به دهستان کوهمره بخش کوهمره شهرستان یادشده ملحق می‌شود.
  • روستای بازرنگان از دهستان انارستان بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون منتزع و به دهستان شاپور بخش مرکزی شهرستان یادشده ملحق می‌شود.
  • دهستان دشت‌برم از بخش کوهمره و دهستان انارستان از بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون منتزع و به بخش مرکزی شهرستان یادشده ملحق می‌شود.
  • مرکز دهستان سمغان به روستای سمغان و مرکز دهستان ‏کوهمره به ‏روستای ملای ‏انبار تغییر ‏می‌یابد.
  • دهستان ابوالحیات از ترکیب روستاها، مزرعه‏ ها و مکان‌های دیکانک، پیرعبدالحسن، علی‌آباد، دو سیران، باغستان کنده‌ای، کنده‌ای، ابوالحیات، باغستان ابوالحیات، گرگدان، موردک، کوه‌پهن، قهوه‌خانه کوه‌پهن و آب‌کوره، در بخش کوهمره شهرستان کازرون ایجاد می‌شود.
  • روستای دیکانک به عنوان مرکز دهستان ابوالحیات تعیین می‏ شود.
  • دهستان چنارشاهیجان از ترکیب روستاها، مزرعه ‏ها و مکان‌های حکیم‌باشی بالا، حاجی‌آباد غوری، گنجه‌ای، رشن‌آباد، تل‌کوشک، جعفرآباد، حکیم‌باشی حسین‌آباد، جهادآباد، دره سگ کشته، بن‌ گلوزرد دوم و دری ‌باغ، در بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون ایجاد می‌شود.
  • روستای حکیم‌باشی بالا به عنوان مرکز دهستان چنارشاهیجان تعیین می ‏شود.
  • شهرستان کوه‌چنار از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های چنارشاهیجان و سمغان.و بخش کوهمره شامل دهستان‌های کوهمره و ابوالحیات ایجاد می شود.
  • شهر قائمیه به عنوان مرکز بخش مرکزی شهرستان کوه‌چنار، شهر نودان به عنوان مرکز بخش کوهمره این شهرستان و شهر قائمیه به عنوان مرکز شهرستان مذکور تعیین می‏ شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. من فکر می کنم این تقسیمات بیشتر به نفع کازرون شد. چون مهم بیشاپور بود که به اونا رسید و فرمانداری ویژه هم گرفتن.

  2. رسانه عزیز ، وقتی از وبسایتی دیگر نقشه ای را کپی می کنید و درسایت خود نمایش می دهید لطف کنید حداقل آدرس وبسایت اصلی که ازآن نقشه کپی کرده اید برای احترام و حق ادای زحمات طرف مقابل در رسانه خود درج کنید ! وبسایتی که ازآن کپی برداشته اید geofars.com میباشد . و من هم مدیر این وبسایتم .

    1. سلام دوست عزیز،
      تصویر مد نظر شما توی اینترنت فراوان بود بدون واترمارک و ما این تصویر رو توی یکی از کانال های تلگرامی برداشتیم که هیچگونه واتر مارکی نداشت و ما فکر نمیکردیم که شامل حقوق مالکیت معنوی باشه.
      با عرض پوزش از شما اسم سایتتون زیر نقشه قرار گرفت.
      سال خوبی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا