ناحیه مقاومت سپاه

گروه جهادی ایثار موفق ترین گروه جهادی جشنوراه مالک اشتر با ساخت مسکن محرومین

گروه جهادی پیشکسوتان ایثار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار در یازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر به عنوان موفق ترین رده در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. این گروه جهادی که از سال ۱۳۹۸ فعالیت های خود را در سطح شهرستان آغاز کرده توانسته فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف، محرومیت زدایی، کمک مومنانه و برپایی اردوهای جهادی برگزار نماید.
بهمیار کریمی مسئول این گروه جهادی در این خصوص بیان داشت: تلاش گروه های جهادی ایثار بر این است تا با همکاری خیرین بزرگوار ، بسیجیان و جهادگران و بویژه پیشکستوان سپاه در حوزه های مختلف کمک رسان خانواده ها و اقشار نیازمند جامعه باشد خوشبختانه طی این سال های اخیر ساخت ۴ مسکن محرومین و بهسازی ۳۰ مسکن نیازمندان و ساخت ۳۰ سرویس بهداشتی و حمام انجام شده است و مطئمنا در صورت حمایت خیرین و مسئولین شهرستان امکان افزایش اینگونه فعالیت های عمرانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه خدمات جهادی یک اقدام خیرخواهانه و در راستای محرومیت زدایی است افزود: مبنای کار جهادی یک اقدام جمعی است و در هر جایی که مشکلی وجود دارد باید با همکاری و تعامل قشرهای مختلف مردمی آن مشکل را حل کرد در شهرستان کوه چنار بویژه در مناطق روستایی مشکلات و محرومیت های زیادی وجود دارد و مطمئنا اگر این همکاری و تعامل وجود داشته باشد می توان بسیاری از این مشکلات را رفع کرد.

گفتنی است سرهنگ خلیلی فرمانده سپاه کوه چنار و حجت الاسلام توسلی مهر مسئول دفتر نمایندگی سپاه کوه چنار و مهرزاد دهقانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه پس از کسب این مقام توسط این گروه جهادی و به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با این ایثار گر و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا