کازرون

انفجار هولناک در آپارتمان واقع در شهرک انتظام کازرون

رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون از مصدومیت ۵ شهروند بر اثر انفجار آپارتمان واقع در شهرک انتظام کازرون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون؛ بهمن جمشیدی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز در ساعت ۸:۱۲ دقیقه گزارش وقوع یک انفجار در شهرک انتظام کازرون از طریق سامانه ۱۱۵ دریافت شد و بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه به دلیل نشت گاز و انفجار در چند واحد آپارتمان رخ داد و موج این انفجار باعث شد به چند واحد واقع در این آپارتمان خسارت عمده ای وارد شود.

جمشیدی افزود: این حادثه ضمن بروز آتش سوزی منجر به سوختگی شدید ۲ نفر از شهروندان ساکن در واحدهای مسکونی این آپارتمان شده است که پس از انجام اقدامات درمانی توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر کازرون انتقال یافتند و ۳ مصدوم که عدم همکاری جهت انتقال داشت اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه انجام شد.

▪️در صورت نشت گاز و استشمام بوی آن قبل از هر کاری باید دقت کرد در آن محل هیچ گونه آتش کبریت؛ فندک و امثال آن روشن نشود و همچنین کلید ها و وسایل برقی قطع یا وصل نشود و به همان حال روشن یا خاموش که هستند بمانند؛ زیرا اشعه یا جرقه حاصله از هر یک از عوامل فوق ممکن است باعث انفجار گاز پخش شده شود.

بیشتر بخوانید:اجرای حکم قلع و قمع درختان غیر مجاز در اراضی ملی شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا