اجتماعیچند رسانه ایدیگرکازرون

کرونا از کوه‌چنار می‌رود، مهربانی می‌ماند

به گزارش چنارنیوز، کوه‌چناری‌ها را از دیرباز به خلق و خوی مردمانش می‌شناخته‌اند، مهمان‌نوازی و دل‌به‌نشاطی همراه با مهربانی و غریب‌نوازی شاخصه اصلی رفتار اجتماعی کوه‌چناری‌ها را در طول قرن‌ها ثابت کرده است؛کوه‌چناری‌ها و اهالی فارس زمان را از دست ندادند و به محض شیوع کرونا حتی پیش از هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد و دولتی‌ها دست به کار شدند و یک‌تنه با مهربانی خود وارد کارزاری علیه این بیماری شدند.

وسط حرف‌ها و آمارهای ضد و نقیض، خبرها و گزارش‌هایی هم هست که حالمان را خوب می‌کند. مثل همین عکسها، خبرها و ویدئوهای کوتاه و بلندی که این روزها درباره مهربانی و همدلی مردم کوه‌چنار برای شکست «ویروس کرونا» منتشر می‌شود.

توزیع و تهیه ماسک به‌صورت خودجوش، کار قابل تحسین اصناف مختلف در کارزار علیه کرونا، اهدا محلول ضدعفونی به بیمارستان، کمپین هواتو دارم که خیلی از صاحبان مغازه‌ها و صاحب‌خانه‌های کوه‌چناری از کرایه خود گذشتند و خیلی موارد دیگر…

دیشب نیز رامین شهریور صاحب فست‌فود پاتوق در کوه‌چنار اقدام به تهیه هات‌داگ با هدف قدردانی از زحمات بی‌وقفه و دشوار کادر درمانی بیمارستان شهید رضازاده قائمیه کرد.

کرونا از کوه‌چنار می‌رود، مهربانی می‌ماند…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا