اخبار ویژهبخش هاکازرون

خلق حماسه‌های جدید در سوم خردادهای پیش رو

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه گفت: برای پیروزی در عرصه‌های پیش رو و خلق حماسه در سوم خردادها، همه با هم تلاش خواهیم کرد.

 به گزارش چنارنیوز از قائمیه، سروان ابراهیم صادقی‌زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) قائمیه  در حاشیه مراسم گرامی‌داشت هفته ایثار و مقاومت و سالروز فتح خرمشهر در مهدیه شهید ناصری که با حضور امام جمعه قائمیه و دیگر مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خرمشهر و سوم خرداد یادآور خلق حماسه و نام شهری است که هیچوقت از خاطر ملت همیشه قهرمان و غیور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

 فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد (ع) قائمیه گفت: بزرگداشت سوم خرداد و آزادی خرمشهر با هدف آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، روحیه از خودگذشتگی و خودباوری و شهادت‌طلبی در قائمیه برگزار شد.

 وی با بیان اینکه همه کنار هم برای خلق حماسه و پیروزی در عرصه‌های دیگر و همچنین عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، سوم خردادهای دیگری را بوجود می‌آوریم اظهار داشت: امروز باید با اتکا به توانمندی‌ها و دانش بومی حماسه بزرگی را رقم زده و دشمن را مایوس کنیم.

 صادقی‌زاده با بیان اینکه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط برجسته و مهم دوران دفاع مقدس است، افزود: دشمن بعثی و حامیان غربی آنها پی بردند که با زور اسلحه، نمی‌توان انقلاب و مردم انقلابی ایران را شکست داد و آزادسازی خرمشهر در واقع یک پیروزی بزرگ بود که پس از آن، آثار شکست رژیم بعث در جنگ تحمیلی نمایان شد.

 انتهای پیام/

خبرنگار:ایمان احمدی

عکس:راه علی طاهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا