صنعت معدن و تجارت

تخصیص تسهیلات به فعالین اقتصادی در حوزه صنعتی و معدنی

به گزارش چنارنیوز، با پیگیری ودعوت حجت الاسلام و المسلمین موسی آزاده رئیس دفتر نماینده محترم شهرستانهای کازرون و کوهچنار و مهندس ابراهیم موسوی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار از رئیس کل بانک توسعه و تعاون استان فارس واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان کوه چنار مورد بازدید واقع گردید و از نزدیک فعالیت این واحدها، مشکلات و نقاط پیشرفت آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: حمایت از فعالین واحدهای صنعتی و معدنی از اهداف اصلی این بازدید به شمار می رود و مقرر گردید فعالینی که جهت اشتغالزایی و توسعه نیازمند تسهیلات هستند به آنها ارائه گردد که این امر نیازمند تعامل و هم افزایی با دستگاه های اقتصادی استان در این حوزه می باشد.

وی در ادمه ابراز داشتند: برای ارتقای سطح مالی و عملکرد فعالین اقتصادی در سطح شهرستان تدابیر و اقداماتی اتخاذ گردید که حائز اهمیت است و جهت حذف موانع و مشکلات و ارتقای نقاط قوت بایست گام اساسی برداشت و مصمم هستیم در بخش صنعتی و معدنی مشکلات را کاهش دهیم تا جایگاه صنایع و معادن ارتقا یابد.

در پایان از رئیس دفتر نماینده محترم شهرستان های کازرون و کوه چنار جهت پیگیری ها یی که همواره داشته و مشکلات را انعکاس دادند تقدیر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا