فرمانداری

جلسه هم اندیشی شوراها و دهیاران با حضور هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوهچنار

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، جلسه هم اندیشی شوراها و دهیاران بخش کوهمره و مرکزی با حضور محمود هاشمی سرپرست فرمانداری ، بخشداران، شورا‌های اسلامی روستاها و بخش‌ها و دهیاران در محل سالن ارشاد برگزار شد.

دراین نشست هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار برگزاری جلسات با شوراها و دهیاران و اطلاع رسانی مناسب به اهالی، تعامل سازنده با اهالی و همکاری با ادارات، درخصوص تلاش دهیاران برای مطالعه و شناخت پتانسیل های منطقه خود را یادآور و خواستار تلاش مضاغف شوراها و دهیاران با توجه به کمبود منابع مالی شد.

وی تاکید کرد: ایجاد وحدت و همدلی و مشارکت بیشتر روستائیان در اداره روستا باید مورد توجه باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار همچنین عنوان کرد: هر یک از روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.

هاشمی با بیان اینکه مطالبه گری اعضای شوراهای روستاها و دهیاری ها پیش شرط توسعه روستایی است،افزود: با رعایت احترام و همکاری با ادارات و شرکت های دولتی،عزت نفس روستایی را حفظ کنید و مطالبه گر باشید در غیراینصورت توسعه روستایی محقق نمی شود.

در این جلسه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی هر یک به بیان مسائل و مشکلات روستاهای خود از جمله طرح هادی، آبخیزداری ، آب شرب ، روکش آسفالت، اینترنت، راه های مواصلاتی ، سرعت دادن به آب رسانی و گازرسانی روستاها، بهسازی معابر، جاده بین باغات و..‌. پرداختند و خواستار رسیدگی و برطرف کردن این مسائل شدند.

بیشتر بخوانید: دشت ارژن-ابوالحیات، بزرگراهی که افتتاح آن نوید کاهش حوادث را می‌دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا