دادگستری

مصالحه ۶ فقره قتل و دوهزار پرونده در شهرستان کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، احمد مولایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار در سخنرانی پیش از خطبه امروز با بیان اینکه به ۱۸ هزار پرونده در شهرستان کوه‌چنار رسیدگی شده اظهارداشت: بیشتر این پرونده‌ها سرقت و دعاوی بوده و بیش از دوهزار پرونده نیز با همکاری هیئت های صلح به مصالحه ختم شده است.

احمد مولایی دادستان کوهچنار

مولایی گفت: شش فقره قتل به مصالحه ختم شده و از طرف انجمن حمایت از زندانیان نیز صدها کمک به خانواده زندانیان صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه دادگستری شهرستان کوه‌چنار جهت رفع موانع تولید نیز کمسیون دارد و در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کند گفت: در خصوص آسیب اجتماعی نیز با برگزاری جلسات متعددی با نهادهای تصمیم گیر، آسیب شناسی و تصمیم گیری شده که در این خصوص اقدام می‌شود.

این مقام مسئول به خودکشی نیز اشاره کرد و افزود: این مسئله همشهریان عزیز را آزرده کرده و در مواردی علت‌های که باعث این کار می‌شود واقعا مشخص نیست چرا که طرف اصلا مشکل مالی ندارد میبینی که خود کشی می‌کند.

وی گفت: نظارت بربازار را در برنامه خود داریم و شخصا در بازار حضور داریم و رصد میکنیم.

مولایی با بیان اینکه احداث شورای حل اختلاف کلنگ زنی شده و انتطار داریم هرچه سریعتر تکمیل شود افزود: ما هم مطالبه گریم و تقاضا داریم مواردی را ادارات وارد و مشکلات را حل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار با تاکید بر اینکه در اتاق دادگستری برروی شهروندان باز هست گفت: خط قرمز دادگستری استفاده از اسلحه، مواد مخدر، مشروبات، نزاع دسته جمعی و… است.

مولایی در ادامه گفت: توقع داریم همشهریان عزیز نیز آستانه تحمل خود را بیشتر کنند و قبل از شکایت از کنار مسائل کم اهمیت بگذریم و مشکل را بین هم حل کنیم تا کار به شکایت کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: شلیک گلوله و پایان زندگی مشترک / قتل زن ۴۲ ساله در کوهچنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا