اخبار ویژهکازرون

افتتاح آموزشگاه خاتم الانبیا روستای ملای انبار

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه آیین افتتاحیه آموزشگاه خاتم الانبیاء روستای ملای انبار با حضور مسئولین استان و شهرستان و بخش در قائمیه برگزار شد .

بخشداربخش چنارشاهیجان ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و عرض خیر و مقدم به مسئولین و مدعوین گفت: بخش چنارشاهیجان با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر وبا جمعیت شهری ۳۰ هزار نفر، یکی از پرجمعیترین و بزرگترین بخش های شهرستان کازرون است که متاسفانه در ادوار گذشته مورد بی مهری زیادی قرار گرفته و پروژه هایی باید اجرا می شد که اجرا نشده است اما الحمد الله در دولت تدبیر وامید خدمات ارزنده ای در این بخش ارائه شده که در حوزه آموزش و پرورش ،دوباب مدرسه در روستای گنجه ای و رشن آباد ،دوباب نماز خانه خیر ساز در سطح مدارس شهر ، و امروز که در خدمت شما در افتتاحیه آموزشگاه خاتم الانبیاء روستای ملای انبار هستیم با اعتباری بالغ بر ۴ ملیارد تومان هزینه شده است که جا دارد از رئیس اداره و دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش بخصوص از فرماندار و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر داشته باشیم .

اسکندر معصومی گفت: پروژه های دیگری در دست اجرا هست که فردا کلنگ زنی خواهد شد از جمله استخر سر پوشیده قائمیه و مجموعه ورزشی روستای ملای انبار می باشد . همچنین افتتاحیه بیمارستان ۳۲ تخت خوابی قائمیه که به علت محوطه سازی آماده افتتاحیه نبود که در آینده ای نزدیک آماده خواهد شد، مرکز بهداشت درمانی روستای ملای انبار از دیگر پروژههای دردست افتتاحیه است که در آینده ای نزدیک افتتاحیه خواهد شد که اینها گوشه ای از خدمات دولت تدبیر و امید است و امیدواریم روز به روز شاهد افتتاحیه پروژه های خوبی در منطقه قائمیه باشیم .

همچنین مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان فارس در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت اداره کل نوسازی بعنوان عضوی از این دولت افتخار دارد که بالغ بر ۳۱ باب پروژه را با استعداد۹۰ کلاس درس و حدود۱۳۵۰۰ متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۱۰۲میلیارد ریال در سطح استان افتتاح کند که بیشترین افتتاحیه آموزش و پرورش در مهر ماه است.

دست نیان در این نشست گفت: در ۱۰ سال اخیر که در خدمت دانش آموزان استان فارس بوده ایم در بخش چنارشاهیجان ۲۳ باب مدرسه مقاوم سازی، تخرب و بازسازی و مرمت سازی شده است که شامل ۱۴۳ کلاس درس وبا زیر بنایی بالغ بر ۱۷۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال انجام شده که امیدواریم این خدمات هر چند ناچیز است مورد قبول مردم این منطقه قرار گیرد .

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه ضمن تبریک هفته دولت و آرزوی موفقیت دولت دوازدهم و تقدیر و تشکر و خیر مقدم محضر مدعوین از مدیر کل آمورزش و پرورش فارس، مدیر کل اداره نوسازی ، پیمانکاران ، ناظران نوسازی ، اداره آبفای روستایی ، اداره برق و گاز و دهیار و شورای اسلامی روستای ملای انبار ، فرماندار محترم، نماینده محترم مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی که الحمد الله در زمینه آموزش و پرورش نگاه ویژه ای دارند تقدیر و تشکر نمود.

سید قاسم تقوی گفت: پروژه ۸ کلاسه خاتم الانبیاء در زمینی بالغ بر۳۰۰۰ متر مربع وبازیر بنای ۸۰۰ مترمربع و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است . در دهه فجر هم به علت کثرت دانش آموزان در روستای ملای انبار شاهد افتتاحیه آموزشگاه شهید اشرفی اصفهانی (شهید غفوری فرد)می باشیم که این از خدمات ارزنده ای این دولت و نظام اسلامی است . از مدیر کل محترم اداره آموزش و پرورش استان فارس ، مدیر کل محترم اداره نوسازی فارس ، فرماندار محترم شهرستان و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان انتظار داریم با توجه به اینکه آموزش و پرورش بخش چنارشاهیجان قریب به ۲۰ فضای آموزشی نیاز به احداث ، تخریب یا بازسازی دارد استدعای مساعدت بیشتری راداریم . امیدواریم که خداوند توفیق دهد که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم .

معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت مجموعا ۱۰۵۰ پروژه در همه بخش های مختلف با اعتباری بر ۳۰۳ملیارد تومان که از این اعتبارتعداد ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸ملیارد تومان در شهرستان کازرون انجام شده است.

رحمانی در این مراسم گفت: دولت از حدفاصل دهه فجر تاکنون ۴۹۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۷۴ میلیارد تومان و در مدت ۶ ماه ۶هزار ملیارد تومان سرمایه گزاری شده که امیدواریم خداوند توفیقی عنایت فرماید تا مسئولیتی راکه به ماداده در خدمات رسانی به مردم نهایت استفاده را داشته باشیم واین فضای آموزشی فرصتی باشد تا در این مجموعه ها افرادی پرورش یابند که منشا خیر و برکت باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا