امام جمعهناحیه مقاومت سپاه

ایمان راز ماندگاری و موفقیت بسیج است

به مناسبت آغاز هفته بسیج، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه چنار، فرماندار، مسئولین شهرستان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به مناسبت آغاز هفته بسیج، کارکنان ناحیه مقاومت کوه چنار و بسیجیان شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. 

حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار در این دیدار صمیمی بیان داشت: بسیج یعنی تمام وجود خود را برای خدا کردن و در راه خدا قدم برداشتن بسیج ابتکار امام بود که با نگاهی الهی و برگرفته از آیات و روایات تشکیل شد.
 
وی با بیان اینکه شهدای ما اگر به این مقام عظیم رسیده اند به برکت ایمان آنان بوده، اظهار داشت: اگر میبنیم امروز بسیج در عرصه های مختلف می درخشد به خاطر ایمان و اعتقادات راسخ بسیجیان است و باعث شده در هرجایی و هرپستی و در هرکاری که قرار میگیرد استوار بماند
حجت الاسلام شهیم ادامه داد: اگر امروز در نقطه به نقطه کشور اقدامی جهادی انجام می شود با تکیه بر اعتقادات است امروز دشمن هم به این عنصر حیاتی بسیج رسیده است و تمام تلاش خود را میکند تا اعتقادات جوانان کشور را ضعیف کند لذا باید در اعتقادات خود استوار باشیم و بداینم دشمن از این ایمان راسخ ترس دارد.

امام جمعه شهرستان کوه چنار با اشاره به لزوم دشمن شناسی گفت: امروز باید بسیج هوشیار باشد و در تمامی برنامه های خود، تقویت ایمان و اعتقادات را اصل قرار دهد اگر این اتفاق بیفتد هیچ قدرتی نمیتواند بر کشور مسلط شود؛ نمونه کوچکی از این جریان را در غزه شاهد هستیم و با وجود جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار بی رحمانه مردم آنگونه ایستادگی و مقاومت میکنند.

این مقام مسئول بیان داشت: جوانانی که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند و ندیده اند باید توجه کنند و بدانند که امروز جریان فلسطین آینه ای از دوران دفاع مقدس هست در دوران جنگ تحمیلی هم بسیار مادرانی بودند که چندین فرزند خود را در راه اسلام تقدیم کردند و این اراده بزرگ و این ایستادگی جز با ایمان میسر نبود.

در این دیدار صمیمی سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده سپاه کوه چنار نیز بیان داشت: خوشبختانه در طول هفته بسیج شاهد اجرای برنامه های مختلفی با حضور بسیجیان و جهادگران هستیم و روزانه بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و … اجرا می گردد و که غالبا با محوریت پایگاه های مقاومت می باشد.

وی افزود: بسیج و سپاه تمام تلاش خود را می کند تا فرهنگ های ناب ارزشی و دینی را بین آحاد جامعه ترویج دهد و دست آوردهای انقلاب اسلامی را بیان و چشم انداز انقلاب را تبیین نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا