اخبار ایراناخبار ویژهبخش مرکزی کازرونبخش هاجره و بالادهخشتکازرونکنارتخته و کمارجکوهمره

واکنش فرماندار به گاف روزنامه خبر و سایت تابناک

به گزارش چنارنیوز سید کمال علوی فرماندار کازرون در واکنش به تیتر خلاف واقع روزنامه خبر و سایت تابناک پیامی صادر کرد

متن پیام به شرح زیر است:

 

مدیر مسئول محترم سایت تابناک فارس

با سلام و تحیات

پیرو درج و انتشار خبری تحت عنوان» چنار شاهیجان شهرستان نمی شود.» در تاریخ ۲۰مرداد ماه با شماره خبر ۴۷۶۲۷۴مقتضی است به استناد ماده ۲۳قانون مطبوعات جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی کاربران آن سایت در همان قسمت قرار گیرد:

 

 

۱. نشست خبری سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون با خبرنگاران در خصوص اتفاقات اخیر شهرستان کازرون ظهر روز چهارشنبه هیجدهم مرداد ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

۲. در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص ارتقاء بخش های چنار شاهیجان و کوهمره نودان عینا ایشان بیان داشتند: تا به امروز ابتدا به ساکن فرمانداری شهرستان کازرون هیچگونه مکاتبه ای با هیچ جایی اصلا نداشته و هیچکدام از مقامات چه رسمی،چه مرتبط با حوزه وزارت کشور،چه خارج از این مجموعه تا به امروز با ما نه مکاتبه ای بصورت عادی و نه مکاتبه ای بصورت محرمانه نداشته و فرمانداری هیچ نقشی فعلا در تشکیل این شهرستان جدید نداشته است و همانطور که دوستان توضیح دادند یک خواسته و مطالبه عمومی از سوی مردم دو بخش قائمیه و کوهمره از سال های سال از دوران نماینده گی آقای باقری نژاد،آقای نوذری،…بوده و تکرار شده و امروز آقای رضا زاده به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی به عنوان مطالبه ای مردمی آن دوبخش داشتند در حال پیگیری هستند و تاکید می کنم ملاک قانون است و همه ما تابع قانون هستیم و فصل الخطاب همه موارد قانون و آنچه که در سلسله مراتب تقسیمات کشوری نسبت به موضوع مذکور صورت گیرد می باشد.

۳. متأسفانه برخی از رسانه های خبری از جمله روزنامه خبر جنوب بدون بررسی صحت و سقم خبر مذکور به انتشار خبر تحریف شده مذکور اقدام کردند که انتظار می رود با اخذ مستندات خبر از مرجع انتشار آن و نشر این توضیحات از سوی روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون در راستای وظیفه خطیر خود با دقت و امانت داری اقدام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا