اخبار ایراناخبار جهانسیاسیکازرون

حمایت ورزشکاران بخش چنارشاهیجان از سپاه پاسداران

به گزارش چنارنیوز، مسئول ورزش و جوانان بخش چنارشاهیجان و کوهمره و هیئت های ورزشی بخش با فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد (ع) و فرمانده حوزه سپاه عشایری امام رضا (ع) دیدار کرند.

طهماسبی مسئول ورزش و جوانان  و مسئولان هیئت های ورزشی به مناسبت روز پاسدار و به  پاس زحمات شبانه روزی مجموعه حوزه مقاومت امام سجاد و حوزه سپاه عشایری امام رضا (ع)  به دیدار فرمانده و پرسنل محترم این حوزه ها رفتند.

در  ابتدا این دیدار جناب سروان صادقی زاده فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد (ع) ضمن خیر مقدم و  خوش آمد گویی از فعالیت های این حوزه در بحث ساخت اماکن ورزشی گفت:

سالن ویژه بانوان با همکاری سپاه فجر استان و ناحیه در حال احداث هست و امیدواریم با با مشارکت مجموعه ورزش شهرستان و بخش در اینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

جناب سروان زالی پور فرمانده حوزه سپاه عشایری امام رضا (ع) ضمن تقدیر و قدردانی تلاشهای مجموعه ورزش بخش از در اختیار گزاشتن سالن ورزشی این حوزه در اینده نزدیک به مربیان ورزشی بخش خبر داد.

 سپس طهماسبی مسئول ورزش و جوانان بخش ضمن تبریک روز پاسدار از همکاری و هماهنگی حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و حوزه عشایری امام رضا(ع)با مجموعه ورزش بخش قدردانی کرد.

طهماسبی افزود مجموعه ورزش بخش چنارشاهیجان و کوهمره همانند تمام ملت ایران از اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه اعلام انزجار کرد و افزود که خوشبختانه ملت ما ملت قدرشناسی هستند و با این اقدام آمریکای خبیث قدر نیروهای جان برکف سپاه را بیشتر میدانند و مردم ما با این اقدام آمریکا به عمق دشمنی و کینه توزی این کشور پی‌بردند.

در پایان طهماسبی اعلام آمادگی کرد که مجموعه ورزش و هیئت های ورزشی بخش در تلاش هستند تا در با همکاری حوزه مقاومت امام سجاد و حوزه عشایری امام رضا(ع) و ناحیه سپاه شهرستان گروهی از هیئت های ورزشی و ورزشکاران را جهت کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان و لرستان اعزام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا