فرمانداری

اقتصاد کشور با تلاش دولت سیزدهم در حال احیا شدن است

فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: اقتصاد کشور با تلاش‌های جهادی دولت سیزدهم در حال احیا شدن و شاخص‌های کلان اقتصادی کشور رو به توسعه است.

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در آئین بهره‌برداری از روکش آسفالت روستای در حکیم باشی بالا اظهار داشت: در این دولت هم تحریم‌ها را با افتخار خنثی کردیم، هم از موضع عزت، حکمت و مصلحت با دنیا تعامل کردیم.

وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، دولتی نبود که کشور و منافع مردم را به اخم و لبخند اجنبی گره بزند و کشور را معطل برجام کند، دولت سیزدهم، دولتِ رکوردشکنی و کارهای سخت است.

 آئین بهره‌برداری از روکش آسفالت روستای در حکیم باشی

هاشمی افزود: پس از ۱۵ سال عضو شانگهای و بریکس شدیم و کشورهای منطقه پس از یک دهه به اشتباه راهبردی خود پی بردند و به میز مذاکره پیوستند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از سال‌ها مجبور به عقب‌نشینی شدند و تمام پول‌های بلوکه شده و حق ملت ایران را آزاد کردند، تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای بازگشت مذاکره مجدد با ایران التماس می‌کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی اقدامات و موفقیت‌ها، مدعی نیستیم که همه مشکلات حل شده و یا به سرعت می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم، مهم این است که ایران، استان همدان و شهرستان ملایر روی ریل پیشرفت قرار دارد و فردای ملایر بهتر از امروز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا