کوه‌چنارگالری

آیین بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و روز شهرستان کوه چنار برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، آیین بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و روز شهرستان کوه چنار با حضور امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

آیین بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و روز شهرستان کوه چنار

محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این آیین با اشاره به شهادت هفت شهید کوه‌چناری در این روز گفت: همه اقشار جامعه برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستند و لازم است که برای حفظ اقتدار و امنیت کشور راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی گفت: ملت غیور ایران همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن تا دندان مسلح ، مقاومت کرد و در این برهه که دشمن جنگ اقتصادی و ترکیبی راه انداخته، با تداوم راه شهدا و تبعیت پذیری از ولاایت فقیه محکم و استوار ایستاده است.

آیین بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و روز شهرستان کوه چنار

فرماندار شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: امروز دشمن با ورود به جاهای مختلف سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد از این رو باید در این برهه از زمان مانند شهدا زمان شناس و حق شناس باشیم و با برنامه ریزی هوشیارانه و آگاهانه گام برداریم.

هاشمی با بیان اینکه امروز همدلی و هم‌افزایی بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد تاکید کرد: این‌یک نعمت بزرگ است و نگاه ما به تمامی‌مسئولین و نیز اقشار مختلف نگاه تعاملی بایدباشد و همگی تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و بدور از هرگونه حاشیه به شهرستان و مطالبات عمومی مردم توجه ویژه داشته باشیم چرا که بدون شک مردم این شهرستان بهترین بوده و هستند و هنر ما باید این باشد که از این ظرفیت‌های ویژه در تمامی ‌ابعاد نهایت بهره برداری و استفاده را ببریم.

محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوهچنار

وی ادامه داد: باتوجه به وجود ظرفیت‌های مناسب و نگاه مثبت دولت به کوه‌چنار، این شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

هاشمی گفت: به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و آبادانی در این شهرستان هموار شده است و می‌طلبد همه مدیران با استفاده از این فرصت نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.اگر بخواهیم این شهرستان متحول شود و مسیر توسعه و پیشرفت را شتابان طی کند، باید چشم‌انداز روشنی را ترسیم و برنامه‌محور باشیم.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه مدیران باید از موازی‌کاری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: بنا داریم با وفاق و همدلی مبتنی بر برنامه و متون علمی و دستاوردهای تجربی حرکت کرده و با هماهنگی، همراهی و مشارکت بخش علمی، دانشگاهیان، نخبگان و همه دلسوزان این مسیر امیدآفرین را که شروع شده، به سرعت ادامه دهیم و مردم طعم شیرین این تعهد را بچشند.

بیشتر بخوانید: استقبال باشکوه مردم کوه‌چنار از پیکر شهید گمنام

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا