اجتماعیچند رسانه ایکازرونکوهمرهگالریمذهبی

گزارش تصویری/ حماسه جاماندگان اربعین حسینی در جای جای شهرستان کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، آئین معنوی جاماندگان اربعین حسینی، همزمان با اربعین حسینی در جای جای شهرستان کوه‌چنار، با حضور اقشار مختلف مردم و دلدادگان اهل بیت(ع) و عاشقان اباعبدالله(ع) و آنانی که دل در گرو حضور در اربعین در سرزمین کربلا دارند، برگزار شد.

آئین معنوی و محوری اربعین حسینی موسوم به جاماندگان اربعین حسینی با حضور دلدادگان چنارشاهیجانی ، به میزبانی گلزار شهدای قائمیه برگزار شد و عاشقان اباعبدالله(ع) در چهلمین روز شهادت حسین(ع) و یارانش بر سر و سینه زدند.

حماسه جاماندگان اربعین حسینی در جای جای شهرستان کوه‌چنار

عزاداری، نماز جماعت، ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم در زمره بخش های این مراسم بود که با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار چنارشاهیجان برگزار شد.

در روستای دوسیران نیز امروز صبح در این روستا گردهمایی جاماندگان و مراسم عزاداری اربعین در فلکه امام حسین برگزار شده و حضور پرشور مردم در این مراسم، اوج ارادت دوسیرانی‌ها را به اباعبدالله(ع) را نشان می دهد.

دلدادگان حسینی در شهر نودان نیز عصر دیروز و روستای رشن‌آباد دیشب به عزاداری پرداختند تا دل هایشان را کنار زائران سیدالشهدا در سرزمین کربلا بگذارند و بگویند ما جاماندگان حسینی هستیم، دل سوختگان زیارت اباعبدالله(ع)….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا