نماینده شهرستان

دیدار دکتر فریدون عباسی دوانی با معاونت درمان وزارت بهداشت

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار، جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان منطقه، نماینده مردم کازرون و کوه چنار با دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد.

در این دیدار دکتر عباسی ضمن بیان مشکل کمبود پزشک بیمارستان های منطقه که بارها در بیمارستان های شهرستان کازرون و کوه چنار رخ داده، به عنوان وکیل مردم خواستار حل این مشکل بصورت اساسی شد .

در این دیدار دکتر عباسی عنوان کرد: با توجه به جدید التاسیس بودن بیمارستان امام علی (ع) به عنوان دومین بیمارستان شهر کازرون و پیرو تکمیل تجهیزات تخصصی و ارتقا سطح خدمات درمانی و همچنین جمعیت شهرستان و نیاز مبرم این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن، خواستار صادر شدن حواله این دستگاه برای بیمارستان امام علی(ع) شدند.

همچنین یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این دیدار، در خصوص بهره مندی مردم منطقه از خدمات دولتی MRI بود که پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات موجود، صورت گرفت.

دکتر فریدون عباسی در این نشست تاکید کرد: با توجه به نیاز مردم منطقه به بیمارستان امام علی (ع) لازم است هر چه سریعتر جهت حل مشکلات این بیمارستان و رسیدن به مرحله ی افتتاح کامل و بهره مندی عمومی مردم از تمامی بخش ها تلاش مضاعفی از سمت وزارت بهداشت صورت گرفته و نسبت به این مهم توجه ویژه ای صورت پذیرد.

همچنین ایشان با توجه به نیاز مبرم بیمارستان کوه چنار به دستگاه سی تی اسکن برای ارائه خدمت دهی مناسب به مردم این منطقه، پیگیری های لازم در این خصوص انجام دادند.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ انتشار تصاویری از خرس قهوه‌ای در ذخیرگاه زیست کره ارژن-پریشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا