اخبار ویژهبخش هاجره و بالادهفرهنگیمحیط زیستورزشی

ماجرای ۲۰ میلیارد بودجه سد نرگسی و جاده والاشهر به شیراز

به گزارش چنارنیوز، حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون درمجلس شورای اسلامی بعد از شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی و دیدار نوروزی و چهره به چهره با مردم والاشهر(بالاده) در جمع نمازگزاران نماز جمعه این شهر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مسئولان اظهارداشت: در سالی که گذشت من به عنوان خادم شما درکمیسیون تلفیق، بودجه‌ای برای  سدنرگسی درنظرگرفتیم که درطول تاریخ این سد بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: در زمانی که هیچ پولی نبود وصندوق دولت خالی بود به لطف خدا مبلغ ارزشمندی چیزی بیشتر از ۲۰میلیارد تومان برای سدنرگسی تعیین شد که ده میلیارد آن در اختیار خود نماینده بود که اگر نیت جمع کردن آرا را داشتم می‌توانستم باخرج کردن آن در مناطق مختلف شهرستان آرا جمع اوری کنم ویا کاری انجام بدهم که افراد برای من کف وسوت بزنند؛ ولی من اعتقاد دارم که باید کاری انجام شود که ارزشمندباشد، پس همه آن را یکجا برای سدنرگسی گذاشتم.

حسین رضازاده با اشاره به وضعیت جاده بالاده به کازرون اظهارداشت: پروژه جاده والاشهر(بالاده) به کازرون کامل تعطیل شده بود که از زمانی که خادم شما شدم وضعیت پروژه تغییرکرد.

وی همچنین از به مناقصه رفتن جاده والاشهر(بالاده) به شیراز خبر داد و افزود: دو مسیر وجود داشت که مسیر مشخص شده و کار در مرحله گذاشتن مناقصه این پروژه است.

نماینده مردم شهرستان کازرون درمجلس گفت: جاده شهرنجان به کازرون به خاطرمشکلات فنی تعطیل بود که الان دوبار وارد مناقصه شده وبودجه برای آن تعریف شده است.

وی افزود:بودجه بیمارستان تعیین شده است وشروع به کار می‌شود و همچنین ۱۹ زمین چمن درشهرستان داشتیم که ۵مورد آن مربوط به بخش بالاده است.

حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون درمجلس با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده اظهارداشت: پیمانکار برای استخر سرپوشیده بالاده مشخص شده است وکار آن پایان ماه شروع می‌شود.همچنین مهمانسرای آموزش وپرورش که درحال تکمیل است و۸۰درصد پیشرفت داشته است.

نماینده مردم شهرستان کازرون با قسم خوردن برای پیگیری تک‌تک کارها تاکیدکرد: همه اقدامات انجام شده را  پیگیربوده ام که وظیفه من است والحمدالله پروژه ها پیشرفت داشته اند.

وی افزود:مابه عنوان خادم شما دوست داریم صحبت هاوانتقادهای شمارابشنویم وباکمک وتلاش همگانی است که میتوان به قله های بالاتر رسید.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا