اجتماعیاخبار ویژهدیگرکازرون

تراژدی‌ مرگ در جاده‌ کوه‌چنار کازرون/ حال اورژانسی “اورژانس”

به گزارش چنارنیوز، دیشب در محور قائمیه راهدار بین روستای حاجی آبادغوری و حکیم‌باشی یک دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ باهم تصادف و منجر به یک فوتی و چهار مصدم می‌شود.

اما در این میان دو کد اورژانس از کازرون و کمارج برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام می‌شوند که مسافت این دو کد با محل حادثه زمان حیاتی برای مصدومان را کاهش می‌دهد چرا که قائمیه فقط یک اورژانس دارد و آن هم در زمان حادثه در حال ماموریت در مظفر آباد بوده است.

راهکار های باید در جهت تسریع در امر امداد رسانی در زمان حادثه در محورهای کوه‌چنار به کازرون در نظرگرفته شود که افزایش ماشین آمبولانس و همچنین افزایش پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای نقش ویژه‌ای در کاهش تلفات دارد.

کمبود آمبولانس در اورژانس شهرستان کوه‌چنار، معضلی شده است که در کنار کمبود نیروی انسانی باعث تضعیف شدید این سازمان شده و در حال حاضر اورژانس کوه‌چنار اصلا شرایط مناسبی ندارد.

وجود روستاهای زیاد و با توجه با فصل برداشت کشاورزان و شلوغی محور و همچنین پیمودن این جاده طولانی و پرخطر برای انجام کارهای اداری به ویژه اداراتی که در قائمیه نمایندگی ندارند هم بر قوت این مشکل افزوده اما آن‌چه این سال‌ها شنیدیم نداشتن بودجه برای دو بانده شدن این جاده‌های کوه‌چنار به کازرون بوده است.

مواردی مثل کمبود آمبولانس و نیرو و همچنین بهبود وضعیت جاده‌های چون ارتباط مستقیم با جان شهروندان دارد باید در اولویت مسوولان شهرستان کوهچنار و کازرون باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا