فرهنگی

زهره محمدی به عنوان مدیر موسسه هنرهای نمایشی شعبه شهرستان کوه‌چنار انتخاب شد

به گزارش چنارنیوز به نقل از ایران تئاتر از فارس، با حضور نوید جعفری نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس، مدیران رسانه‌های شهرستان و جمعی از هنرمندان شهرستان کوه‌چنار حکم زهره محمدی برای یکسال تصدی ریاست موسسه هنرهای نمایشی کوهچنار به وی اعطا شد.

زهره محمدی

نوید جعفری نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس ضمن بازدید از سالن آمفی و محل برگزاری دوره های آموزشی اظهار امیدواری کرد با حضور زهره محمدی به عنوان یکی از هنرمندان جوان شاهد ارتقا سطح کمی و کیفی هنرهای نمایشی در شهرستان کوهچنار باشیم.

این هنرمند با سابقه تئاتر افزود: شهرستان کوه‌چنار استعدادهای بسیاری در زمینه فعالیت‌های هنری دارد و با توجه به گستردگی قومیت های لر ، ترک و فارس و دو بخش مرکزی و کوهمره نودان، پتانسیلی عالی جهت فعالیت های فرهنگی و هنری را در خود جای داده است.

جعفری افزود: اینک که سه سال از شهرستان شدن کوه‌چنار می‌گذرد این توقع وجود دارد که نمایندگان شورای شهر ، فرمانداری و همچنین مدیران استانی فارس نگاهی ویژه برای بهبود شرایط اجتماعی و فرهنگی و هنری این شهرستان را بصورت ویژه مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم کوه‌چنار پس از سالها به حق خود رسیده‌اند گفت: امید آن داریم با همت هنرمندان و همکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوه‌چنار و همیاری و همدلی سایر نهادها و سازمان‌ها همانند فرمانداری ، شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهد بهبود وضعیت سخت افزاری و ساخت یک پلاتو در شان علاقه هنرمندان باشیم.

در ادامه این مراسم و پس از اعطای حکم مسئولیت ، زهره محمدی ضمن قدردانی از اعتماد هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس افزود: قدردان زحمات همه عزیزان و اساتیدی هستم که در مسیر یادگیری تئاتر مرا مورد حمایت قرار دادند و جا دارد ضمن قدردانی از هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی و بهنام بداغی مسئول منطقه غرب از همکاری آقای زیلابی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهچنار و همچنین تمامی هنرمندان قدردانی کنم.

محمدی اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش همه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شاهد بهبود فعالیت های نمایشی در شهرستان کوه‌چنار باشیم.

بیشتر بخوانید: جان باختن کودک ۴ ساله در پی حادثه رانندگی در محور قائمیه به دشت ارژن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا