فیلم

موفقیت‌های ادامه دار فیلم کوتاه کارگردان کوه‌چناری

فیلم کوتاه برد و باخت ساخته محمد صادق حسین‌پور کارگردان کوه‌چناری در ادامه موفقیت‌های خود به جشنواره‌های استرالیا و برزیل رسید.


حسین پور در گفتگو با چنارنیوز با بیان اینکه فیلم برد و باخت نامزد دریافت جایزه از جشنواره swan film استرالیا شده است و در جشنواره Cinema Estudantial برزیل هم حضور پیدا کرده است اظهارداشت: فیلم برد و باخت در یک هفته در دو جشنواره حضور پیدا کرد که در استرالیا نامزد دریافت جایزه شد.

این کارگردان کوه‌چنار گفت: فیلم کوتاه زندگی روزمره دو پسر بچه از دو ملیت که سالها کشورشان در جنگ بوده است را روایت میکند که پس از اشنایی با هم پشت سیم خاردارشروع به بازی می کنند با توپ والیبالی که یکی از انها دارد روز ها سپری می شود تا اینکه اتفاق ناگواری رخ مید هد و این دو پسر بچه در عین نداری تنها داشته هایشان را به هم می دهند .

وی هدف از تولید این فیلم کوتاه را بیان اثرات سو جنگ بر کودکان دانست و افزود: این روزها بصورت روزمره شاهد این اتفاق‌ها در کشورهایی مانند سوریه می باشیم که کودکان قسمتی ازاین حوادث ناگوار هستند .

این کارگردان کوه‌چناری با بیان اینکه این فیلم کوتاه سعی در بیان گوشه ای از این بلای خانمان سوز می‌کند گفت: این کار با هدف شرکت در جشنوارهای داخلی و بین المللی برای بیان حقایق دردناک جنگ است.

فیلم برد و باخت در جشنواره حقوق بشر فرانسه، جشنواره نیویورک، جشنواره فیلم WOW، فینال جشنواره بین‌المللی kisff کنیا، جشنواره cefalu ایتالیا و خیلی جشنواره‌های دیگر نیز حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا