اخبار ویژهبخش هاسیاسیکازرون

۳۳ شعبه آماده رای گیری در بخش چنارشاهیجان داریم.

بخشدار چنارشاهیجان گفت : ۳۳ شعبه رای گیری در روز انتخابات شامل ۱۶شعبه درشهر قائمیه و ۱۷شعبه روستایی خواهیم داشت.

 به گزارش “چنارنیوز” اسکندر معصومی بخشدار چنارشاهیجان  صبح امروز در جلسه توجیهی عوامل اجرای نمایندگان بخشدار و کاربران انتخابات در بخشداری چنارشاهیجان با اشاره به دو اصل مهم و ضروری هر چه باشکوه برگزار کردن انتخابات و صیانت از آرا در انتخابات  ،اظهارداشت: انتخابات از تاکیدات مقام معظعم رهبری است و همانطور که ایشان گفته اند رای مردم در هر دو آرا ریاست جمهوری و شورا حق الناس است.

 

بخشدار چنارشاهیجان با بیان اینکه  روزجمعه۲۹اردیبهشت در انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا  تلاش کنیم با همکاری و همدلی در برگزاری انتخابات پیروز و سربلند شویم تصریح کرد: ما انتظار داریم اعتمادی که به شما کردیم را در روز جمعه نشان دهید و با  بی طرفی خود جواب این اعتماد را بدهید.

 معصومی تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات بدون نقص و اشتباه در بحش چنارشاهیجان را شاهد خواهیم بود افزود : نمایندگان بخشداری و فرماندار قبل از روز رای گیری اعضای شعب را پیدا و جلسه ای  با اعضای شعب داشته و از شعب  رای گیری  بازدید و نواقص را رفع کنند.

 وی با بابیان اینکه ۳۳شعبه رای گیری در بخش چنارشاهیجان خواهیم داشت و برای هرشعبه دو صندوق رای گیری اختصاص داده شده است  گفت : از این تعداد شعبه ۱۶ شعبه در شهر قائمیه و ۱۷ شعبه در روستاهای بخش چنارشاهیجان و شروع رای گیری صبح روز جمعه ۲۹اردیبهشت ساعت۸ در شعب های مشخص شده آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا