فرمانداری

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار با مدیر کل کتابخانه های فارس دیدار و گفتگو کرد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، محمود هاشمی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس به ‌منظور توسعه همکاری ها، بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی در این دیدار گفت: کتاب و کتابخوانی مقوله ارزشمندی است که مسیر زندگی انسان ها را تغییر می دهد؛ پس فرهنگ کتابخوانی باید وارد جریان زندگی خانواده ها شود تا ضمن کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه پرورش نسلی پویا و موفق فراهم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اهمیت ویژه کتاب و کتابخوانی در راستای ارتقای سطح فرهنگی جوانان و نوجوانان شهر و مقابله با مباحث تهاجم فرهنگی، اظهار داشت: اگر بخواهیم آینده را بسازیم، باید با جدیت توجه ویژه ای به موضوع کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: کوه‌چنار نیاز به کتابخانه و اماکن فرهنگی بیشتری دارد که امیدواریم مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان در این خصوص نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: همگرایی و هم افزایی برای ارتقای شاخص فضای کتابخانه ای و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر در راستای توسعه زیربنای کتابخانه ای اقدام موثری برای رشد فرهنگی شهر خواهد بود.

منوچهری مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه فرهنگی و اهمیت دادن فرماندار به مقوله کتاب و کتابخوانی اظهار امیدواری کرد که تلاش های این اداره کل منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم شریف شهرستان کوه‌چنار گردد.

گفتنی است، در این نشست در خصوص تعامل بیشتر و همچنین پرداخت سهم قانونی نیم درصد شهرداری ها به کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدهای شهرداری، ایجاد زیرساخت‌های مناسب، رفع مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: آیین افتتاحیه نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا