آموزش و پرورش

سازماندهی نیروی انسانی آموزش وپرورش کوهچنار برای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برگزار میشود

به گزارش وابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کوه چنار ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش کوه چنار بصورت حضوری در آموزشگاه شهید سرتیپ میرزایی برگزار میشود.

مدیر آموزش و پرورش کوه چنارضمن تقدیر و تشکر از تمامی فرهنگیان شهرستان گفت: امسال با توجه به اینکه شرایط بازگشایی مدارس تابع دستورالعمل اداره کل و ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد اکثر معلمان این مدیریت آماده حضور در کلاس ها هستند و با حضور در محل های ایستگاه واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کوید ۱۹ اقدام نموده اند .

امین غلامی گفت: تمامی معلمان این شهرستان بصورت مجزا و درسه مقطع ابتدایی ، دوره اول و دوم متوسطه بر اساس امتیازهایی که کسب نموده اند در محل ساماندهی نیروهای آموزشی حضور یافته اند و نسبت به پست بندی و ساماندهی خود اقدام می نمایند.

ایشان افزود: این ساماندهی در راستای توسعه و پیشرفت آموزشی و پرورشی شهرستان صورت می گیرد تا همکاران گرامی براساس امتیازهای کسب نموده و بصورت عادلانه بتوانند محل آموزش خود را انتخاب نمایند.

وی گفت: نوع نگاه مدیریت آموزش و پرورش، همواره تعامل ،همراهی ،همکاری با کادر درمان بود به طبع همین موضوع از ابتدای واکسیناسیون ، مدیریت آموزش و پرورش کانون فرهنگی هنری شهید عطایی را برای واکسینه کردن همشهریان و فرهنگیان در اختیار کادر درمان قرار دادند قطعا در ادامه مسیر همین همکاری تداوم خواهد داشت .

غلامی اضافه کرد: واکسیناسیون جامعه فرهنگی تازه شروع شده و ضمن تشکر و تقدیر مجدد از کادر درمان انتظار داریم روند واکسیناسیون فرهنگیان به صورتی انجام بگیره که تمام فرهنگیان قبل از شروع سال آموزشی واکسینه شده باشند و بتوانند با خیال راحت در کلاس های درس حضور پیدا کنند و واز نظر سلامتی در امان باشند .

بیشتر بخوانید: دستورالعمل و توصیه های مرتبط با ویروس کرونا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا