اجتماعیاخبار ویژهبخش هاچند رسانه ایکازرونکوهمرهمذهبی

۱۳ آبان در نقاط مختلف شهرستان کوهچنار برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، راهپیمایی ۱۳ آبان صبح امروز با حضور پر رنگ مردم و مشارکت گسترده دانش آموزان و مسوولان در نقاط مختلف شهرستان کوه‌چنار برگزار شد.
ملت بزرگ شهرستان کوهچنار، امروز با حضور حماسی و انقلابی خود در ویـژه مـراسـم تظاهرات روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار جـهانی، و سـردادن شـعار همیشـگی خـود، یعنـی، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، فریاد رسای «هیهات منا الذله» را بـار دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان رساندند و نفرت و انزجار خود نسبت به استکبار جهانی را نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم علاوه بر سر دادن شعار با در دست داشتن پلاکاردهایی در برابر استکبار ایستادند.
شعار امسال روز ملی ۱۳ آبان برگرفته از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی با عنوان «استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا» نام‌گذاری شده است.

این راهپیمایی در قائمیه از چهار راه اولاد میرزاعلی به سمت مصلی جمعه قائمیه برگزار و مردم و دانش‌آموزان دوشادوش هم علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شعار دادند.

بنابر اعلام شورای هماهنگی، آئین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در نقاط مختلف شهرستان کوه‌چنار ساعت ۹ صبح در قائمیه، نودان، حکیم‌باشی بالا، سمغان و دیگر نقاط شهرستان کوه‌چنار برگزار شد.

در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام در حرکتی انقلابی، سفارت آمریکا در تهران که بعدها مشخص شد لایه جاسوسی بوده است، تسخیر کردند.
امام خمینی(ره) ضمن تایید این حرکت انقلابی دانشجویان، از آن به عنوان انقلابی بزرگتر از انقلاب اول یاد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا