اخبار ویژهبخش هاچند رسانه ایکازرون

همایش پیاده روی خانوادگی در شهر قائمیه برگزار شد

به گزارش چنار نیوز طی آیینی پرشور و نشاط پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان امروز با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهر قائمیه برگزار گردید.

در این همایش پیاده روی حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه شهر قائمیه با بیان اینکه ورزش و پیاده روی باعث تقویت روحیه خانواده و سلامتی جسم وتندرستی وبا هم بودن همه اعضا خانواده می شود تصریح کرد: ورزش مورد تأکید مقام معظم رهبری و مدیران دستگاه‌هاست، و به منظور رونق ورزش‌های همگانی و قهرمانی می‌توان اقدامات شایسته‌ای انجام داد.

حجت الاسلام انصاری به نقش تعیین‌کننده ورزش در عرصه‌های مختلف زندگی اشاره کرد و گفت: با توجه به رابطه‌ای که بین ورزش، سلامت جسمی، روحی و روانی و جلوگیری از بزهکاری‌های اجتماعی شادابی و نشاط را نیز با خود به همراه دارد و تمام این موارد ضرورت توجه به حوزه ورزش را می‌طلبد.

حسین طهماسبی نماینده ورزش و جوانان بخش چنارشاهیجان در حاشیه این پیاده روی در گفتگو با چنار نیوز گفت: پیاده روی ورزشی بسیار مفید و اثرات خیلی مثبتی روی سلامت انسان دارد و فرصتی برای احیای فرهنگ گرایش به ورزش است.

در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا