اخبار ویژهبخش هاکازرونمذهبی

عادی جلوه دادن فتنه ۸۸ خیانت است

حجت‌الاسلام اکبر انصاری امروز در گفت‌وگو با چنارنیوز اظهار داشت: ۹ دی اگرچه به ظاهر تلخ اما یک لطف الهی بود.

مدیر حوزه علمیه مکتب‌الصادق قائمیه کازرون با اشاره به واقعه کربلا که در ظاهر درد و رنج و مصیبت و آن روی واقعه کربلا عزت، ماندگاری اسلام و سربلندی بود گفت: فتنه‌گران سال ۸۸ در ردیف شمر زمان با توهین به مقدسات ظاهر شدند که با پاسخ قاطع مردم با بصیرت مواجه شدند که با لطف خدا باعث تقویت نظام شد.

وی با هشدار به حامیان فتنه‌گران و عده‌ای که تلاش می‌کنند فتنه‌گری ۸۸ را عادی جلوه دهند تصریح کرد: فتنه ۸۸ توهین و جسارت به انقلاب و شهدا و مردم بود که عادی جلوه دادن کار فتنه‌گران یک خیانت بزرگ است.

انصاری با بیان اینکه عده‌ای ناآگاه  به قصد بدبین کردن مردم از نظام به قصد براندازی گام برداشتند تاکید کرد: با حضور انقلابی مردم و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری در ۹دی که خود یک انقلابی بود باعث تقویت نظام و رسوا شدن فتنه‌گران شد.

مدیر حوزه علمیه مکتب‌الصادق قائمیه مهمترین مسئله ۹ دی را حضور مردم دانست و افزود: حضور با بصریت مردم در صحنه، توطئه‌های فتنه‌گران خنثی و باعث تقویت نظام شد.

وی ۹دی را نماد حضور به‌موقع مردم دانست و تصریح کرد: هر جا مردم به‌موقع حضور پیدا می‌کنند نظام حفظ و تقویت می‌شود.

انصاری  حماسه ۹دی را مظهر بصیرت، حضور و انقلابی بودن مردم دانست و گفت: مردم با حضور حماسی خود در این روز نشان دادند به نظام و کشور خود وفادار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا