اجتماعیفرمانداری

ظرفیت های جهاددانشگاهی در خدمت توسعه شهرستان قرار گیرد

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوهچنار: جامعه باید به سمت دانش ورزی و خردورزی در خدمات برود، و جهاددانشگاهی در خدمت توسعه کشور و نظام اسلامی و شهرستان کوه‌چنار باشد.

نشست محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار با دفتر رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‎چنار سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار با حضور در دفتر رئیس جهاد دانشگاهی استان در نشستی صمیمی ضمن دیدار به گفتگو درخصوص ایجاد شعبه جهاد دانشگاهی در رشته های مختلف مورد تقاضای شهرستان پرداختند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه جامعه باید به سمت دانش ورزی و خردورزی در خدمات برود، و جهاددانشگاهی در خدمت توسعه کشور و نظام اسلامی و شهرستان کوه‌چنار باشد گفت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد پژوهش محور است و همیشه نیرو های متعهد و جهادی تربیت کرده، سهم بسیاری در تحقق شعار سال دارد.

بیشتر بخوانید: رفع مشکلات جوانان کوه‌چنار نیازمند خلاقیت است

هاشمی خواستار استقرار جهاد دانشگاهی در شهرستان کوه‌چنار شد و گفت:جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی ظرفیت بالایی در رفع مشکلات جامعه دارد.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و پیگیریهای جهاد دانشگاهی استان جهت استقرار در شهرستان کوه‌چنار گفت: با تمام توان برای استقرار جهاد دانشگاهی در شهرستان اقدام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا