حوادث و انتظامی

افزایش ۵۰درصدی کشف سرقت در شهرستان کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از افزایش ۵۰ درصدی کشف سرقت در ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.


به گزارش چنارنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ دوم لطف الله محمدی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد جدی با سارقان و تغییر تاکتیک های صورت گرفته، در ایام نوروز سال جاری ماموران انتظامی شهرستان کوه چنار موفق به کشف ۵۰ درصدی انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند.

وی افزود: در راستای کنترل جرائم به ویژه سرقت در سطح شهرستان، با افزایش گشت های خودرویی، تقویت گشت های نامحسوس، تشویق کارکنان سخت کوش و افزایش گشت پیاده، سارقان و افراد مجهول الهویه شناسایی و دستگیر شدند که تاثیر به سزایی در برقراری امنیت داشت.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” تصریح کرد: برخورد با جرائم خشن و تحرکات اراذل و اوباش، نزاع دسته جمعی، تیراندازی و سرقت به عنف در اولویت کاری انتظامی این شهرستان قرار دارد.

سرهنگ محمدی گفت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان کوه چنار قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا