هلال احمر

جمعیت هلال احمر کوهچنار رتبه دوم طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را در استان فارس کسب کرد

جمعیت هلال احمر شهرستان رتبه دوم طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی معاونت امور جوانان هلال احمر استان فارس را کسب کرد.

به گزارش چنارنیوز،پس از بررسی و ارزیابیهای صورت پذیرفته در نوروز ،۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر شهرستان کوه چنار مفتخر به کسب رتبه دوم طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی معاونت امور جوانان هلال احمر استان فارس” گردیده است.

به همین منظور لوح سپاسی به سید ایمان موسوی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوه‌چنار اهدا گردید، متن این لوح بدین شرح است.

به گواه شواهد تاریخی، ایران مهد هنر و مهر دوستی است که سهم بسزایی در شکل گیری تمدن بشری داشته است جوانان به عنوان موتور پیشران کشور در توسعه و تعالی ایران اسلامی نقش مهم و ارزشمندی را ایفا نموده و خدمت به این قشر از جامعه ضمن حساسیت بالایی که دارد نتیجه گرانبهایی را به ارمغان خواهد آورد. جمعیت هلال احمر استان فارس بر خود میبالد که با اجرای طرحهای متنوع مذهبی بشردوستی ، آموزشی ورزشی فرهنگی و هنری در حوزه جوانان گامهایی بزرگ برداشته که امید داریم در پیشگاه حق تعالی مورد قبول قرار گیرد.

پس از بررسی و ارزیابیهای صورت پذیرفته در نوروز ،۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر شهرستان کوه چنار مفتخر به کسب رتبه دوم طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی معاونت امور جوانان هلال احمر استان فارس” گردیده است که به پاس تقدیر از تلاشهای جنابعالی همکاران و اعضا جوان آن جمعیت در اجرای ماموریتهای الهی – انسانی جمعیت هلال احمر این لوح تقدیر به حضورتان اهداء می گردد.

توفیق روز افزون شما را در تداوم خدمت به ،جوانان از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا