مذهبی

شنیده‌های چنارنیوز حکایت از تغییر امام جمعه کوه‌چنار دارد

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام حسین انصاری که در ۷ آبان ۹۵ به عنوان امام جمعه قائمیه معارفه شد اینک با پایان یافتن حکم مسئولیتش، امام جمعه جدیدی این مسئولیت را برعهده خواهد گرفت.

نقش حجت‌الاسلام انصاری در ایجاد همدلی و روحیه خدمت به مردم بر هیچ کسی پوشیده نیست و در این شهرستان با محوریت امام جمعه، بدون مشکل امور مختلف بر حسب ضرورت پیگیری می‌شد.

اینک در شهرستان نوپای کوه‌چنار همه مردم و مسئولان برای موفقیت و خدمت به مردم باید در کنار هم با درک شرایط، وظایف را انجام دهند که خوشبختانه درحال حاضر این جو همدلی در سطح خوبی وجود دارد و تاکنون به خاطر آن شاهد برکات فراوانی بوده‌ایم.

مردم و روحانیون در کنار مسئولان برای تحقق اهداف نظام، انقلاب اسلامی و دولت به تلاش شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند و خروجی آن توسعه پایدار و تولید مناسب خواهد بود.

بدون شک نماز جمعه فضایی برای همدلی و وفاق است، که امام جمعه شهرستان کوه‌چنار نیز با استفاده از تریبون نماز جمعه وحدت، همدلی و انسجام را در بین مسئولین و مردم منطقه بوجود آورده اند.

نقش حجت‌الاسلام انصاری در شکل‌گیری شهرستان کوه‌چنار در کنار سایر تاثیرگزاران در این مهم، بر کسی پوشیده نیست، وی با ایجاد فضای همدلی و وفاق در بین مردم و مسئولان همواره پشتبان محکمی برای ساختن شهرستانی آباد بودند و هستند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا