فرمانداری

تمام عوامل و مجریان برگزاری انتخابات باید به اصل قانونمداری پایبند باشند

به گزارش چنارنیوز، علی علیزاده در جلسه آموزشی – توجیهی نمایندگان فرماندار که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برگزار شد، ضمن تبیین اهمیت انتخابات در روز بیست و هشتم خردادماه با اشاره به نقش مردم در این رویداد مهم ملی، نمایندگان فرماندار را نیز گلچینی از مردم در شعب اخذ رأی برای نظارت بر حسن اجرای مُر قانون در انتخابات قلمداد کرد و اظهار داشت: نمایندگان فرماندار با اشراف کامل به مقوله برگزاری انتخابات باید وظیفه خود را طبق چارچوب قانون به انجام رسانند.

جلسه فرماندار با عوامل اجرایی انتخابات

فرماندار کوه‌چنار خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ما با آن مواجه هستیم نغمه‌ها و توطئه‌های دشمنانی است که از بیرون مرزهای با پمپاژ یأس و ناامیدی تلاش دارند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

وی تصریح کرد: این مردم به لحاظ هوشمندی، تعهد و پایبندی که به نظام و انقلاب دارند هیچگاه تحت تاثیر القاهای دشمنان قرار نخواهند گرفته و همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری‌ و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد.

علی علیزاده فرماندار کوهچنار

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه مردم در ضلع اصلی انتخابات قرار دارند، افزود: اینکه مردم توانستند تعیین سرنوشت خود را تعیین کنند از برکات انقلاب اسلامی است که با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

علیزاده با تأکید بر ضرورت تسلط مجریان و عوامل برگزاری انتخابات به کتاب قانون، بیان کرد: تمام عوامل و مجریان برگزاری انتخابات باید به اصل قانونمداری پایبند باشند.

جلسه فرماندار با عوامل اجرایی انتخابات

فرماندار شهرستان کوه‌چنار بیان کرد: باید تمام توجه شما نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه، پرشور وحماسی با حضورحداکثری مردم باشد.

علیزاده ادامه داد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

سلسله جلسات آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار در انتخابات ۲۸ خردادماه، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی طی روزهای آتی در شهرستان کوه‌چنار ادامه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا