اجتماعیبخش هافرهنگیکازرونمذهبی

حرکت و کار فرهنگی از ارزشمندترین فعالیت ها در جامعه است

حضرت آیت الله علیرضا حدائق در قائمیه  تاکید کرد حرکت و کار فرهنگی از ارزشمندترین فعالیت ها در جامعه است
حجت الاسلام شیخ علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس در مراسم بهره برداری از ساختمان خیرساز بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) و مهدیه شهر قائمیه گفت: حرکت و کار فرهنگی از ارزشمندترین فعالیت ها در جامعه به ویژه نسل جوان است.
حجت الاسلام شیخ علیرضا حدائق شامگاه شنبه در آیین بهره برداری از ساختمان خیرساز بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) و مهدیه شهر قائمیه در شهرستان کازرون افزود: در اثر این فعالیت های فرهنگی است که معرفت ایجاد می شود و اگر معرفت ایجاد شد، بی تفاوتی از جامعه رخت بر می بندد و کارهای فرهنگی تقویت می شود.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس با اشاره به فعالیت این بنیاد در ۴۰ شهر استان گفت: مهدی یاوران در شهرهای مختلف فارس در حرکت های فرهنگی در ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت پیشگام هستند.
در این آیین از از حاج محمدعلی ناصری نیک اندیش اهل کوهمره نودان کازرون که ساختمان های مهدیه و بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) را در شهر قائمیه از توابع بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون را ساخته است، قدردانی شد.
ساختمان این بنیاد در شهر قائمیه با عنوان شهید حسین ناصری و با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با هزینه یک میلیارد ریال ساخته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا