امام جمعهسیاسی

کسانی که انتخاب شده‌اند اعتماد را به مردم برگردانند

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیم امام جمعه کوه‌چنار در خطبه نماز جمعه امروز قائمیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس سابق قوه قضائیه و شورای عالی قضایی اظهارداشت: برخی‌ها حرکت عظیم مردم در انتخابات را به هر نحوی می‌خواهند تحت شعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه کسی که پای صندوق رای آمده در واقع علاقه‌مندی خود را به صندوق رای و نظام نشان داده است گفت: کسانی که انتخاب شده‌اند اعتماد را به مردم برگردانند.

حجت‌الاسلام شهیم به مذاکرات وین اشاره کرد و افزود: کشورهای شرکت کننده در این مذاکرات دیدند فشار حداکثری جواب نمی‌دهد دنبال مهار حداکثری هستند.

امام جمعه کوه‌چنار درادامه با بیان اینکه این کشورها به موازات برجام هسته ای دنبال برجام موشکی و منطقه ای هستند اظهارداشت: دولت جدید باید پاسخ گستاخی‌های این کشورها را مناسب بدهد.

وی با هشدار نسبت به کسانی که نگاهشان به غرب است گفت: کشورهای غربی با این همه ادعا در جمع کردن یک ساختمان فروریخته هنوز نتوانسته‌اند کاری بکنند چطور می‌خواهند برای دنیا و منطقه ما را مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام شهیم با بیان اینکه نگاه به غرب چیزی جز ذلت نخواهد داشت افزود: تا زمانی که ملت ما روی پای خود بماند عزتمند است.

امام جمعه کوه‌چنار با اشاره به تولید واکسن کرونا در ایران گفت: تزریق واکسن کرونا به رهبر معظم انقلاب پیام قدرت و اقتدار علمی ایران را به جهان مخابره کرد.

وی با بیان اینکه در کانادا به کودکان هم رحم نکردند و در گورهای دسته جمعی آنها را کشف کردند افزود: اینها به مردم خود رحم نکردند چطور دم از حقوق بشر و مدیریت دنیا می‌زنند.

حجت‌الاسلام شهیم گفت: ما تحریم‌ها را زیر پا گذاشتیم و اگر مشکلاتی هم وجود دارد از سوء مدیریت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا