امام جمعه

لزوم رسیدگی و برخورد قاطع با مفسدان

به گزارش روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه‌چنار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های نمازجمعه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را پیشرفت همراه با عدالت خواندند و بیان نمودند: یکی از توصیه های مهم رهبری در باب مبارزه با فساد، عدم برخورد شعاری با این موضوع است.

امام جمعه کوه‌چنار افزودند: وقتی می‌بینیم فساد است و شخصی مرتکب خطا شده است و افکار عمومی نیز این موضوع را معضل میبیند باید برخورد قاطع صورت بگیرد، بزرگترین مشکلی که امروز گریبان جامعه را گرفته است سر کار بودن افراد نالایق و ناکارآمد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم خاطر نشان کردند: وقتی فردی که از سوی مردم در مجلس انتخاب شده است گرفتن خودروهای لاکچری که مردم برای خرید آن‌ عاجزند را گدا بازی میخواند، آیا این فرد می‌تواند برای مردم تصمیم بگیرد؟ آیا مستحق مدیریت و تصمیم برای مردم است؟ امروز آنچه مهم است همه زیر ذره‌بین مردم هستند، اگر کسی با این سبک و تفکر جلو برود، قطعا مورد قضاوت عمومی مردم قرار خواهد گرفت، خواهشمان اینست که‌ امثال افرادی که اینگونه تفکری دارند سر جای خودشان بنشینند.

ایشان خصوصیات فرد اصلح برای نمایندگی مجلس از سوی مردم‌ را مورد ارزیابی قرار دادند و تاکید نمودند : مردم دقت کنید چه کسی را انتخاب میکنید، چه شخصی می‌خواهند از شما و حقوقتان دفاع کند، آیا این فرد باید در مقام تصمیم امور باشد؟ در نظام جمهوری اسلامی ایران همه باید یکسان باشند، مردم اینگونه تفکرها را که شخص خود را برتر از دیگران ببیند نمی‌پسندند، بعضی ها با رفتارشان خط بطلان بر روی خودشان می‌کشند.

نماینده محترم ولی فقیه در کوه‌چنار تاکید نمودند: رسیدگی قاطع و بدون تاخیر مطالبات مردم و همچنین تبیین و شفاف سازی در خصوص خطاهای صورت گرفته از سوی افراد مورد تاکید قرار گیرد، اطلاع رسانی دقیق صورت بگیرد و دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی نیز باید در مبارزه با فساد با مفسدین برخورد قاطع انجام بدهند. همچنین مدیرانی باید در راس قرار بگیرند که در زمینه پیشرفت به این‌ مسائل اعتقاد داشته باشند.

ایشان در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و جهان افزودند: خروج آمریکا از برجام و در نتیجه ایجاد فشار و تحریم‌های اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران مانع از پیشرفت کشورمان نشد، امروز ایران با همه حربه هایی که بر علیه اش بوده بر قله افتخارات در دنیا میدرخشد، دشمن باید بداند این‌ نظام مستحکم و استوار در مقابل تمامی تحریم‌ها و ترفندها ایستاده است و می ایستد و به فضل الهی پیروز میدان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا