دیگر

اندیشه‌های انقلابی مانع پیاده شدن نقشه‌های دشمن می‌شود

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اندیشه‌های انقلابی مانع از پیاده شدن نقشه‌های پلید دشمن می‌شود.


به گزارش چنارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس از کازرون، آیت‌الله سیدرضا تقوی شامگاه پنجشنبه در آیین چهلمین روز از شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند که با حضور مسوولان کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار شد اظهار داشت:کسی شهید می‌شود که عاشق باشد و میدان شهادت میدان عشق است.

وی با اشاره به اینکه عاشق برای رسیدن به محبوب تمام سختی‌ها را تحمل می‌کند، افزود: برای رسیدن به شهادت اول باید نفس را مهار کرده و مراحل خاص خود را طی کنید و بعد از آن روح این عاشق دل باخته آماده رفتن به سوی خداست.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ارزش شهادت بسیار زیاد است، گفت: عملی بالاتر از شهادت نیست و درجه‌ای بالاتر از آن نمی‌توان پیداکرد.

تقوی با اشاره به اینکه اسلام می‌گوید زندگی باید باعزت باشد چرا که انسان ذلیل نمی‌تواند مراحل کمال را طی کند، عنوان کرد: عزت گوهر گران‌بهای الهی است که به انسان‌های طلب کننده می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تحریم را تحمل می‌کنیم تا عزت یابیم، تاکید کرد: در راه این گوهر ارزشمند با تحریم و کمبودها جنگیده و بهترین عزیزانمان را فدا می‌کنیم اما زیر بار ذلت نمی‌رویم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به ارزش شهادت مظلومانه شهید خرسند در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: در لیالی قدر و در شبی که مردم حال و هوای معنوی دارند، این مردبزرگ شهید می‌شود که این بیانگر اخلاص ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن خیال کرده که آدم پلیدی نیمه شب امام جمعه کازرون را مورد هدف قرار دهد بر عزم ما تاثیر دارد، تصریح کرد: محراب نماز جمعه میدان مبارزه با شیاطین است ورئیس جمهور پلید آمریکا هرچه فریاد بزند ملت مقاوم‌تر می‌ایستد.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما هنوز ملت ایران را نشناخته‌اید چراکه ملت ما ازاین گونه حرکات نمی‌ترسند و عقب نشینی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: ما راه خود را شناخته‌ایم و به ملت‌های دیگر آموخته‌ایم؛ راهی که امام راحل نشان داد و امروز مقام معظم رهبری آن را به ملت‌های جهان نشان می‌دهد؛ مامقاوم ایستاده‌ایم و خرسندها همچون همیشه در تاریخ ثبت خواهند شد.

وی تاکید کرد: مابه هیچ ملتی حمله نمی‌کنیم و اهل تجاوز نیستیم اما با قدرت دفاع کرده و به ملت‌های دیگر که مظلوم واقع شده‌اند کمک می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌ها شهیدان در انقلاب گفت: اندیشه‌های انقلابی مانع از پیاده شدن نقشه‌های پلید دشمن می‌شود و امروز از برکت خون شهدا، ملت ایران باوجود مشکلات داخلی ابرقدرت است.

تقوی ادامه داد: باید حرمت شهدا را رعایت کنیم و ارزش‌ها و راهشان را بشناسیم چراکه شهدا وارث انبیا و اولیا الهی هستند.

وی به شخصیت والای شهید خرسند اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار، خوش فکر، متدین، انقلابی و همیشه در میان ائمه جمعه شاخص بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی افزود: خرسند شخصیتی فعال، خدوم و عاشق مردم بود که شهادتش همه رامتاثر کرد و قوه قضائیه با قاطعیت این موضوع را پیگیری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا