اخبار ویژهبخش هاسیاسیکازرونکوهمره

سیاوشی بازهم رئیس شورای شهر نودان شد

سیاوشی بازهم رئیس شورای شهر نودان شد/باوجود دخالت ها، احتمال انتخاب خیاط، شهردار مردمی نودان بسیار بالاست

 

 

به گزارش چنار نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری براساس مواد ۱۵و۱۶اصلاحی قانون شوراهای اسلامی شهر با دعوتنامه فرمانداری شهرستان کازرون، صبح امروز اولین جلسه شورای اسلامی شهر نودان به دعوت آقای سید کمال علوی در فرمانداری برگزار شد.

 

در این جلسه پس تعیین هیأت رئیسه سنی، برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورا رأی گیری صورت گرفت و فریدون سیاوشی به عنوان رئیس، نورالدین دهداری به عنوان نایب رئیس، لیلا افراسیابی به عنوان خزانه دار و آقای حمید رضا افراسیابی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر با رأی مخفی و اکثریت نسبی به مدت یکسال انتخاب شدند.

 

در این جلسه نورالدین دهداری  به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر نودان  در شورای اسلامی شهرستان کازرون با اکثریت نسبی به مدت چهار سال انتخاب شد.

 

 

پیش از این سه بار از اعضای شورای شهر نودان برای برگزاری اولین جلسه و انتخاب هیئت رئیسه دعوت شده بود که به دلیل عدم حضور دو تن از اعضا، این جلسه رسمیت نیافته بود.

با روند کنونی، و براساس شنیده ها جریانی که سعی میکرد تلاش کند خیاط شهردار اسبق مجددا به عنوان شهردار انتخاب نشود، شکست خورده است و احتمال انتخاب وی به عنوان شهرداری مردمی بسیار بالاست.

 

 

بزودی در رابطه با دخالت های غیرقانونی برخی افراد در امور شورای شهر نودان گزارشی منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا