کوهمرهناحیه مقاومت سپاه

بزرگ‌ترین افتخار سپاه مُهر تایید امامین انقلاب است

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار، جمعی از مسئولان بخش کوهمره نودان به مناسبت روز پاسدار و اعتیاد شعبانیه، با حضور و دیدار با فرماندهی و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار، این روز را تبریک گفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار در سخنانی با قدردانی از حضور مسئولین بخش کوهمره نودان در سپاه، اظهار داشت: ماه شعبان دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای است و امیدواریم خداوند توفیق بدهد از این ماه بهره کافی را ببریم؛ پیامبر اکرم (ص) در ماه شعبان، روزها را روزه می‌گرفتند و شب‌ها را به شب‌زنده‌داری می‌پرداختند.

سرهنگ پاسدار علی امیری با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار سپاه مُهر تایید امامین انقلاب است، خاطرنشان کرد: امام راحل می‌فرمایند: “من از سپاه راضی هستم و به‌هیچ‌وجه نظرم بر‌نمی‌گردد؛ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود” و رهبر معظم انقلاب نیز خطاب به پاسداران می‌فرمایند: “شما فرزندان عزیز من هستید، از شما ۱۰۰ درصد راضی هستم اما قانع نیستم”. و در جای دیگری می‌فرمانید: “من در جمع شما پاسداران حقیقتا بوی بهشت را استشمام می‌کنم و خدای متعال شاهد است بعضی شما را وقتی می‌بینم احساس می‌کنم یکی از اهل بهشت را می‌بینم”. که این سخنان را امامین انقلاب در خصوص هیچ نهاد و سازمانی مطرح نکرده‌اند.

فرمانده سپاه کوه‌چنار با بیان اینکه پاسداری از یک منظر دارای جنبه عمومی است، گفت: هر کس که برای نظام و انقلاب خدمت می‌کند به نوعی او پاسدار انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز نوک پیکان معاندین به سمت سپاه است، تصریح کرد: امروز تلاش دشمن القای یاس و ناامیدی در مردم است و در حالی که دستاوردها و خدمات نظام در حوزه‌های مختلف بی شمار است اما دشمن آنان را وارونه نشان می‌دهد.

سرهنگ امیری افزود: جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و قطعی است که در صورت تحقق، دشمن نمی‌تواند جای جلاد و شهید را عوض کند.

فرمانده سپاه کوه‌چنار در پایان تصریح کرد: سپاه مجموعه‌ای است که به صورت شبانه‌روزی در حال صیانت از انقلاب است.

در ابتدای این دیدار صادق محمدی، بخشدار کوهمره نودان با تبریک روز پاسدار و سایر مناسبت‌های ماه شعبان، اقدام اخیر سپاه در هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن خود را موجب خرسندی دانست و بیان داشت: سپاه همیشه موجب سرافرازی بوده و هست.

صفر ساسانی‌پور مدیر اداره آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان نیز در سخنانی با تبریک روز پاسدار، بیان داشت: اگر سپاه نبود ممکلت نبود.

وی با بیان اینکه در تامین امنیت، دستگاه‌های مختلفی در جمهوری اسلامی دخیل هستند، خاطرنشان کرد: نقش اصلی تامین امنیت در داخل و خارج از کشور بر عهده سپاه است.

رحمت الله خیاط شهردار نودان نیز با تبریک روز پاسدار، در سخنانی اظهار داشت: پاسداشت سپاه در واقع احترام به اصل نظام و ولایت است.

وی افزود: فلسفه وجودی و رسالت اصلی سپاه، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و پاسداری از انقلاب هم محدود به عرصه‌های نظامی و امنیتی نیست و شامل عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … می‌باشد.

شهردار نودان تصریح کرد: سپاه همیشه در عرصه‌های مختلف پیش‌قراول بوده و خلاء کم‌کاری دولت‌های مختلف را پر نموده است.

خیاط با بیان اینکه هر نهادی را که دشمن می‌کوبد نشانه عملکرد درست همان نهاد است، گفت: سپاه امروز در صدر حملات تبلیغاتی دشمن است.

این مقام مسئول با اشاره به موشک‌باران مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط سپاه، اظهار داشت: سپاه نشان داده است که اهل عمل است.

در این دیدار فریدون سپاوشی رئیس شورای شهر نودان، یوسف غلامزاده عضو شورای شهر نودان و نماینده شهرستان کوه‌چنار در شورای استان فارس، محمود غفاری و حمیدرضا افراسیابی، از اعضای شورای شهر نودان و عبدالعزیز فرهنگی مسئول مرکز جهاد کشاورزی کوهمره نودان به صورت جداگانه در سخنانی با تبریک روز پاسدار و سایر اعیاد ماه شعبان، به خدمات مختلف سپاه در عرصه‌های مختلف اشاره و بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی تاکید کردند.

در پایان این نشست حضار با اشاره به اسکان و پذیرایی هزاران نفر زائر راهیان نور از استان‌های مختلف طی چند روز اخیر در حسینیه کوثر شهر نودان و مدارس این بخش، از آمادگی مردم و مسئولین جهت احداث مجتمع اقامتی راهیان نور در بخش کوهمره با توجه به موقعیت این منطقه و عبور کاروان‌های راهیان نور خبر دادند.

بیشتر بخوانید: پذیرایی و اسکان موقت بیش از چهار هزار و ۸۰۰ زائرسرزمین نور تابه امروز در کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا