اداراتفرمانداری

جلسه شورای اداری شهرستان کوه‌چنار با محوریت هفته دولت برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری شهرستان کوه‌چنار که با محوریت هفته دولت با حضور اعضا در سالن ارشاد برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهیدان افزود:کار جهادی و داشتن روحیه‌ی خدمت به خلق از ویژگی‌های محوری دولتمردان جمهوری اسلامی است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت برگزاری هفته دولت اشاره داشت و افزود: در این هفته ما به نوعی به تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر می‌پردازیم و باید به این نکته توجه داشت که گرامیداشت این دو شهید، گرامیداشت خوبی هاست و با اینکه این دوشهید بزرگوار دوران کوتاهی مسئولیت داشته و به شهادت رسیدند اما امروز به عنوان یک الگو به تمام معنای مدیریت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی مطرح هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه نقش امروز ما ترویج ادامه راه این دو شهید و رسالت بزرگشان در جامعه است، افزود: نباید مردم در مراجعه به ادارات دغدغه و شکایت داشته یا سرگردان باشد؛ باید تکریم ارباب رجوع و احترام به آنان سرلوحه کار مدیران باشد.

در ادامه مواردی مانند: رعایت نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، میزخدمت روز جمعه در مصلی، رعایت حقوق شهروندی، تلاش در راستای مشکلات مردم، نظارت مستمر بر حوزه مربوطه، مدیریت بحران های احتمالی و … تذکر داده شد.

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار با تاکید بر تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در هفته دولت، گفت: هریک از دستگاه‌ها با بهره‌گیری از امکانات موجود نسبت به بیان و روشنگری دستاوردها و خدمات ۴۳ سال گذشته به ویژه برای جوانان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: تشکیل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کوه‌چنار افق جدیدی در تحولات فرهنگی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا