چند رسانه ایفرهنگیکوه‌چنارگالری

اولین جلسه قرارگاه فرماندهی فرهنگی شهرستان کوه چنار برگزار شد+ تصاویر

امام جمعه کوه‌چنار با تاکید بر اینکه قرارگاه فرهنگی شهرستان فراجناحی است گفت: وضعیت شهرستان در برخی ناهنجاری‌ها خیلی جدی است و نیاز هست همه پای کار بیایند.


به گزارش چنارنیوز، اولین جلسه قرارگاه فرماندهی فرهنگی شهرستان کوه‌چنار با حضور امام جمعه، مسئولین و فعالان فرهنگی و جهادی شهرستان در حسینیه محمد رسول الله شهر قائمیه برگزار شد.

امام جمعه کوه‌چنار در این نشست به اهمیت قرارگاه فرهنگی از نگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اهمیت، وسعت و کار جدی فرهنگی نیاز به تشکیلات و قرارگاه دارد.

حجت‌الاسلام شهیم مام جمعه کوه‌چنار

حجت الاسلام شهیم به تشریح وضعیت شهرستان کوه‌چنار در عرصه فرهنگی پرداخت و تاکید کرد: شهرستان در عرصه فرهنگی نیاز به حرکت جدی دارد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان کوه‌چنار به تشریح برنامه ریزی‌های شبکه‌های ماهواره‌ای برای ضربه زدن به فرهنگ ایران اسلامی پرداخت و افزود: این شبکه‌ها با برنامه ریزی دقیق به مسائل فرهنگی – اجتماعی تکیه کرده و خانواده و روابط انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه را هدف قرار داده اند.

حجت‌الاسلام شهیم با بیان اینکه در مقابل هجوم فرهنگی دشمن باید مقابله فرهنگی صورت گیرد اظهارداشت: همه برای کار فرهنگی در شهرستان باید پای کار بیایند و با یک برنامه‌ریزی دقیق نگذاریم دشمن به اهدافش برسد.

امام جمعه کوه‌چنار با تاکید بر اینکه قرارگاه فرهنگی شهرستان فراجناحی است گفت: وضعیت شهرستان در برخی ناهنجاری‌ها خیلی جدی است و نیاز هست همه پای کار بیایند.

جلسه قرارگاه فرماندهی فرهنگی شهرستان کوه چنار

حجت الاسلام شهیم به تشریح تشکیلات قرارگاه پرداخت و گفت: تشکیلات قرارگاه به این صورت است که دارای کارگروه های مختلف می باشد و امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه، فرمانده سپاه به عنوان دبیر و اعضای کارگروه ها به عنوان هسته مرکزی قرارگاه هستند.

وی با بیان اینکه جلسات بعدی با اعضای کارگروه تشکیل می‌شود اطهارداشت: بهتر است اعضا داری عقبه فکری و اجرایی باشند.

در انتها کارگروه های مختلف قرارگاه فرهنگی تشکیل شد و امام جمعه شهرستان با حضور در کارگاه ها شرح وظایف آنان را بیان نمود و تصمیم بر این شد که جلسات این کارگروه ها جهت شناسایی ناهنجاری های فرهنگی و انجام فعالیت های فرهنگی به صورت مستمر ادامه پیدا کند، امام جمعه شهرستان نیز از همه ی فعالان فرهنگی و دلسوزان شهرستان جهت کار در قرارگاه فرهنگی دعوت به عمل آورد.


عکاس: حسین کیانیان، علیرضا فرهمند

بیشتر بخوانید: از توصیه‌های امام جمعه، فرماندار و مدیر کل تا معارفه شهردار قائمیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا