فرمانداری

افتتاح ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوه‌چنار به مناسبت هفته دولت

به گزارش چنارنیوز، محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز باگرامیداشت شهدای هفته دولت بیان داشت:شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت و نمونه ای بارز از یک دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

محمود هاشمی فرماندار کوهچنار

وی با بیان اینکه جهت گیری و گفتمان اصلی دولت سیزدهم نیز توجه به عدالت و مردم محوری است که در این راستا سرکشی به استانهای مختلف نمونه ای از این امر می باشد افزود: در شهرستان کوه‌چنار نیز سرکشی از نقاط مختلف شهرستان یکی از اولویت ها است

وی با بیان اینکه ۳۷ پروژه با اعتبار ۸۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری و یا ساخت آنها شروع می‌شود گفت: از این تعداد ۴ طرح کلنگ زنی از جمله کلنگ زنی مرکز جامع سلامت ، زمین چمن مصنوعی و احداث مسکن روستایی محرومین و مسکن‌مهر است.

هاشمی با بیان اینکه در شهرستان کوه‌چنار همچنین بهره‌برداری از طرح آبخیزداری، افتتاح دو زمین چمن مصنوعی، افتتاح مدرسه، بهره‌برداری از تولیدی مواد شوینده، بهره‌برداری از ساختمان مرکز بهداشت، بهره‌برداری از اتاق عمل، پانسیون و تجهیز و راه‌اندازی CRS بیمارستان شهید رضازاده از جمله این طرح‌ها است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار ادامه داد: دو واحد گلخانه و همچنین یک واحد مرغداری نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه در حوزه اشتغال‌ و تسهیلات با پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال به متقاضیان حدود ۴۳۰ شغل ایجاد شده است افزود: برای اولین بار افزایش ۵۳ درصدی در بودجه شهرستان بودیم.

هاشمی گفت: چهار اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، محیط زیست و پست به زودی در شهرستان مستقر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: میز خدمت ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوه‌چنار به مناسبت هفته دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا