کازرونکرونا

ادامه جهش کرونا در شهرستان/۶۷۰نفر آخرین آمار بیماران کرونا ویروس کازرون

به گزارش چنارنیوز، دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: بر اساس اعلام نتایج تست های گرفته شده از شهروندان، آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ شهرستان در دو روز گذشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۱۹۸ نفر جدید به ۶۷۰ نفر رسید.

وی در توضیح این خبر بیان داشت: این نتایج مربوط به افرادی است که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته با مراجعه به مرکز ۱۶ساعته قدس کازرون اقدام به تست نموده اند.
وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی شاهد افزایش صعودی این بیماری در شهرستان هستیم که کانون آن در شهر کازرون می باشد.

با توجه به بستری شدن ۵۲ نفر از بیماران در بیمارستان ولی‌عصر(عج)، مطمئناً در صورت ادامه این روند با مشکل کمبود تخت روبرو خواهیم شد بنابراین آنچه ما از مردم توقع داریم این است که برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان اول نسبت به قرنطینه‌ی خانگی سالخوردگان، افراد دارای بیماری های زمینه‌ای، خردسالان و اشخاصی که اجباری برای حضور در سطح شهر ندارند، اقدام گردد و پس از آن در مراودات شخصی و اجتماعی خود حتماً از ماسک به عنوان یک عامل جلوگیری کننده از شیوع بیماری استفاده کنند و در نهایت در طول شبانه روز دست های خود را با آب و صابون ضدعفونی و شستشو نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا