آموزش و پرورش

نشست هم اندیشی طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان کوه چناری

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهچنار، سرپرست آموزش و پرورش در نشست هم اندیشی اجرای این طرح با اشاره به اهمیت طرح تعمیق و تثبیت یادگیری گفت: یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد.

حجت اله حسنی در ادامه با بیان اینکه کرونا در دو سال گذشته تاثیرات گسترده و عمیقی بر فرایند آموزش و یادگیری دانش آموزان در پی داشت.

حجت الله حسنی گفت: در افت تحصیلی دوران کرونا عوامل متعددی بر فرآیند یادگیری تاثیر منفی گذاشت، از جمله این عوامل ضعف در زیرساخت های فناورانه، ناآشنایی همکاران با فناوری و عدم توانایی دانش آموزان و خانواده ها در تامین گوشی و تبلت باعث شد فعالیت های آموزشی و پرورشی علیرغم تلاش و زحمات زیاد با افت روبرو شود.

امیدواریم با همکاری مدیران و معاونین و سرگروه های آموزش محترم جهت جبران افت تحصیلی طرح جبران و تعمیق و تثبیت یادگیری را با حساسیت کامل و دقت نظر اجرا و پیگیری شود لازم است در درس هایی که دچار افت تحصیلی هستیم پس از جمع بندی برای برگزاری کلاس ها با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و سرگروه های محترم آموزشی و برنامه ریزی گردد.

معاون آموزش آموزش و پرورش کوه چنار گفت: در این طرح با تشکیل کلاس های درسی، دانش آموزان در مدارس شهری و روستایی کلاس ها کامل حضوری و با ارائه آموزش های لازم برای دانش‌آموزان مشمول طرح در کلیه مدارس مجری برگزار می شود.

هوشمندی گفت :این برنامه برای تمامی دانش آموزان دوره دوم متوسطه که دارای عملکرد تحصیلی خوبی نیستند برگزار می‌گردد و گروه ها در دروس ریاضی فیزیک زیست شیمی فلسفه ادبیات در تابستان برای هر ماده درسی انجام می شود که بهره گیری از کلاس های حضوری محتوای آموزشی متناسب با سطوح عملکرد و اهداف آموزشی پایه در حسن اجرای طرح مفید است.

بیشتر بخوانید: انتطار داریم از ظرفیت فکری جوانان انقلابی کوه‌چنار استفاده شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا