اجتماعی

آیین روز درختکاری در کوه‌چنار برگزار شد

فرماندار شهرستان کوه‌چنار صبح امروز در آیین روز درختکاری که در تپه شهدا با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم بصورت نمادین برگزار شد اظهارداشت: طبیعت و فضای سبز وسیله‌ای برای بقای بشری و حفظ زیبایی است و به عنوان میراثی ارزشمند به همه انسان‌ها تعلق دارد.

روز درختکاری 15 اسفند 1400 کوهچنار

علی علیزاده گفت: هفته منابع طبیعی یک نام‌گذاری نمادین است تا در راستای حفظ منابع و مواهب طبیعی در راستای توسعه پایدار اهتمام داشته باشیم.

وی اظهار داشت: منابع طبیعی به‌عنوان انفال متعلق به یک دستگاه و فرد خاص نیست و متعلق به عموم مردم است و همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی مسئول هستیم.

روز درختکاری 15 اسفند 1400 کوهچنار

فرماندار شهرستان کوه‌چنار بیان اینکه درخت همانند انسان موجود زنده‌ای است که نیاز به مواظبت و ادامه حیات دارد، بیان کرد: در هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری امسال تعداد ۶۰۰ اصله نهال متناسب با آب و هوای منطقه در شهرستان کوه‌چنار کاشته می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه فرآیند رشد نهال‌های کوچک چند سال طول می‌کشد، گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی توسعه و حفاظت از عرصه‌های طبیعی با مشارکت مردم امری اجتناب‌ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

روز درختکاری 15 اسفند 1400 کوهچنار

نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و به توسعه و فرهنگ‌سازی منابع طبیعی کمک کنیم

علیزاده درختکاری را برای دوستداران طبیعت و منابع طبیعی فرصت دوباره‌ای برای اهدای سبزی و طراوت به زمین دانست و افزود: حراست از میراث طبیعی حراست از فرهنگ و هنر ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مسوولین به وعده های خود عمل کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا