اجتماعیاخبار ایرانفرهنگی

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد کازرون در دوره “ایران ۱۴۳۵” استانی مقام نخست را کسب کردند

به گزارش چنارنیوز، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد کازرون که به نمایندگی از بسیج دانشجویی این شهرستان در دوره استانی “ایران ۱۴۳۴” شرکت کرده بودند در رقابت با دانشجویان سایر دانشگاه‌های بزرگ استان فارس موفق به کسب عنوان نخست شدند.
دانشجویان بسیجی زهرا رئوف رشته پرستاری، لیلا کلانی رشته بهداشت عمومی، مرضیه جعفری زاده رشته مدیریت دولتی و مهسا داورپناه رشته بهداشت عمومی به نمایندگی از بسیج دانشجویی کازرون در کارگروه سلامت در این دوره شرکت کرده بودند که بیشترین امتیازات را نسبت به سایر کارگروهها کسب کردند.
دوره ۱۴۳۵ به همت قرارگاه شهید احمدی روشن در مجموعه مدیریت علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی فارس با حضور فعالین تشکل های دانشجویی، مسئولین بسیج دانشجویی و به طور خاص اعضای علمی و اقتصادی تشکل های دانشجویی برگزار شد که شرکت کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با مبانی اقتصاد مقاومتی و موانع تحقق آن، با برخی از مهم ترین مسائل کشور و استان در حوزه های مختلف و شیوه های نقش آفرینی در این گونه مسائل آشنا شدند.
تقویت قدرت تحلیل نسبت به مسائل اساسی کشور و استان ، تقویت مهارت مسئله یابی و انتقال مهارت های گفتمان سازی و مطالبه گری تخصصی از جمله مهم ترین اهداف این دوره بود که با سازماندهی شرکت کنندگان در سه کارگروه «سلامت»، «کشاورزی» و «مفاسد اقتصادی» محقق شد.
کارگروههای تخصصی پس از احصاء و اولویت بندی مسائل بومی خود راهکارهای مقدماتی حلّ این مسائل را ارائه کرده و اثرات تولیدی و مطالبه گرایانه خود را در قالب های نگارش بیانیه و نامه، تعیه عکس نوشت، پیامک، توئیت و … به مسابقه گذاشتند.
گفتنی است تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون متشکل از خانم ها زهرا رئوف و پانیذ خواجوی در دوره ایران ۱۳۳۵ کشوری که تابستان سال جاری در مشهد برگزار شده بود نیز توانسته بودند در بخش طرح سناریو در مورد مشکلات پزشکی و شیوه مطالبه گری و گفتمان سازی در خصوص این مشکل به عنوان نمایندگان استان فارس، مقام اول کشور را در حوزه سلامت به خود اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا