اجتماعیاخبار ویژهبخش هاکازرون

کتابخانه عمومی قائمیه دو شیفت شد

حسین مشایخی مسئول کتابخانه عمومی قائمیه در گفتگو با “چنارنیوز” از راه اندازی نوبت عصر در کتابخانه عمومی قائمیه خبر داد.
وی در خصوص مطالبه مردم و جوانان شهر قائمیه توضیحاتی ارائه کرد و افزود : با پیگیری ها و رایزنی های فراوان از تاریخ یکشنبه دهم اردیبهشت سال جاری با افزودن یک کتابدار ، کتابخانه عمومی شهید مطهری به صورت دو شیفت اداره خواهد شد و علاقه مندان می توانند ساعات بیشتری از کتابخانه استفاده نمایند .
مشایخی با بیان اینکه کتابخانه به‌عنوان یک نهاد فرهنگی علاوه بر اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی می‌تواند بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور را نیز رصد کند تا اعضا بتوانند مشکلات موجود را بررسی کنند و در صورت نیاز به ارائه راهکار بپردازند.
مسوول کتابخانه عمومی قائمیه با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای پرکردن اوقات فراغت جوانان با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات تابستان نیز هستیم، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با  گرفتن اختیارات بیشتر از مسئولان بالاتر بتوان با برنامه‌ریزی اصولی و درست و براساس نیاز و ضرورت هر بخش و منطقه‌ای برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گام برداریم.
وی یادآور شد:البته از این نکته غافل نشویم که رونق و پیشرفت کتابخانه های عمومی در دست شهرداری است و می توان با جذب بیشتر سهم نیم درصد کتابخانه و احداث کتابخانه در محله های مختلف ، تعداد مخاطبین و اعضا را افزایش داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا