اجتماعیبخش هافرهنگی

پرداخت ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد قائمیه در سال ۹۷

به گزارش چنارنیوز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمیه: سجاد افراسیابی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمیه از پرداخت وام قرض الحسنه کارگشائی به نیازمندان خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه احسان و نیکوکاری از برترین تعالیم دین مبین اسلام است این نهاد در راستای احیاء سنت قرض الحسنه با تاسی از سیره ائمه اطهار پرداخت قرض الحسنه را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به کمکها به صورت قرض الحسنه می نماید تا ضمن حفظ شان و منزلت خانواده ها ، روحیه خود باوری و خود اتکائی را در آنها ایجاد نماید و از وابستگی مددجویان به دریافت کمکهای بلاعوض بکاهد.

افراسیابی اشاره کرد : در سال۹۷ به تعداد ۲۴۰خانوارمبلغ ۷ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال وام قرض الحسنه توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهادبه منظور رفع مشکل درمانی ، مسکن ، ازدواج ، اشتغال، تحصیلی و… به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان پرداخت گردیده است.

افراسیابی در پایان افزود: رویکرد جدید کمیته امداد توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت با ارائه تسهیلات به جای کمکهای بلاعوض بوده که تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی یکی از این تسهیلات است که به نیازمندان پرداخت می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا